اخبار فناوری

آپدیت iOS 16 اپل Face ID را در برخی از آیفون ها غیرفعال می کند

تعداد فزاینده ای از کاربران اپل پس از به روز رسانی آیفون خود به iOS 16 با مشکلات Face ID مواجه شده اند. کاربران گزارش دادند که ویژگی Face ID آنها بلافاصله پس از نصب iOS 16 به درستی کار نمی کند.

Face ID در آپدیت iOS 16 اپل ناموفق بود

در حال حاضر تعداد کاربرانی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند مشخص نیست. با این حال، یک موضوع در Reddit دو ماه پیش شروع شد و نشان می‌دهد که تعداد فزاینده‌ای از کاربران گزارش می‌دهند که عملکرد Face ID آیفون آنها پس از به‌روزرسانی به سیستم عامل جدید اپل، iOS 16، از کار افتاده است.

پیامی که پس از به‌روزرسانی به iOS 16 نمایش داده می‌شود مخالف است:Face ID در دسترس نیست، بعداً Face ID را تنظیم کنید

کاربر آیفون خود را به فروشگاه اپل برد و تعمیرکاران ادعا کردند که این یک نقص سخت افزاری است. کاربر دیگری در 27 اکتبر در انجمن اپل نوشت که Face ID پس از به روز رسانی به iOS 16.1 روی آیفون او کار نمی کند. همچنین، بازنشانی Face ID یا راه‌اندازی مجدد دستگاه به رفع مشکل کمکی نکرد. در اوایل اکتبر، گزارش شد که نامزد انتشار iOS 15.7.1 در حال غیرفعال کردن Face ID برای برخی از کاربران است. اما اپل در نسخه نهایی این مشکل را برطرف کرد.

Face ID در آپدیت iOS 16 اپل ناموفق بود

Face ID در آپدیت iOS 16 اپل ناموفق بود

در حال حاضر، به نظر می رسد هیچ چیز برای کاربرانی که آیفون خود را به iOS 16 به روز کرده اند، کار نمی کند و اپل بیانیه ای منتشر نکرده است. اگر Face ID روی iPhone یا iPad شما کار نمی کند، صفحه پشتیبانی اپل یک سری مراحل را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که دستورالعمل ها راه حل های خاصی را برای این مشکل فهرست نمی کنند. اگر مشکلی در نرم افزار وجود داشته باشد، اپل احتمالاً در به روز رسانی های بعدی iOS 16 آن را برطرف خواهد کرد.

نظر شما در مورد شکست Face ID در آپدیت نسخه جدید سیستم عامل اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا