اخبار فناوری

رندر هدفون Nothing Ear 2 و مشخصات کامل آن منتشر شد

آخرین ایرپاد Nothing تنها یک هفته قبل از عرضه رسمی به بیرون درز کرد. در مجموعه ای از تصاویر که OnLeaks به اشتراک گذاشته شده، شاهد رندر و مشخصات کامل Nothing Ear 2 هستیم که تقریباً مشابه مدل Ear 1 است.

رندر کامل و مشخصات هدفون Nothing Ear 2

تنها تفاوت قابل توجه طراحی بین Nothing Ear 2 و مدل قبلی آن، علامت تجاری Nothing Ear (2) بر روی فنجان های گوش است. با این حال، اگر به دقت نگاه کنید، خواهید دید که Nothing میکروفون حذف نویز را به جای پایین، به بالای هدفون منتقل نکرده است.

همانطور که در گالری زیر مشاهده می کنید، Nothing Ear 2 همچنین دارای یک نقطه قرمز و سفید است که نشان می دهد برای گوش راست یا چپ شما است.

با توجه به مشخصات فاش شده با تصاویر رندر، Nothing Ear 2 با همان درایورهای 11.6 میلی متری Nothing 1 عرضه می شود که با توجه به تجربه نسخه اول، برای این رنج قیمت کاملاً مناسب است.

Ear 2 تا 36 ساعت زمان پخش صدا با کیس شارژ یا 6 ساعت بدون کیس را ارائه می دهد، در حالی که مدل اول 34 ساعت با کیس و 4 ساعت بدون کیس داشت. Nothing Ear 2 همچنین کمی سبکتر از Ear 1 خواهد بود و به جای 4.7 وزن 4.5 گرم دارد و همچنین دارای گزینه شارژ بی سیم یا سازگاری USB-C خواهد بود.

در مصاحبه ای با فوربس، کارل پی، بنیانگذار Nothing فاش کرد که Ear 2 با LDHC 5.0 یا کدک صوتی با کیفیت بالا با تاخیر کم عرضه می شود که کیفیت صدای بهتری را از طریق بلوتوث ارائه می دهد. Pi همچنین اشاره می کند که این هدفون دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

رندر کامل و مشخصات هدفون Nothing Ear 2

رندر کامل و مشخصات هدفون Nothing Ear 2

هنوز درباره قیمت این مدل صحبتی نشده است، اما با توجه به اینکه هیچ تغییر عمده ای در اینجا وجود ندارد، امیدواریم این هدفون در همان محدوده قیمتی 149 دلاری مدل اول باقی بماند. انتظار نمی رود Nothing Ear 2 در رویدادی در 22 مارس به طور رسمی معرفی شود.

نظر شما در مورد رندر و مشخصات کامل Notting AirPods جدید چیست؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا