اخبار فناوری

بیانیه رسمی سامسونگ در مورد عکاسی از ماه گلکسی S23 Ultra

در روزهای اخیر بحث داغی مطرح شده است Galaxy S23 Ultra و عکس هایی که این گوشی پرچمدار از ماه ثبت می کند منتشر شد. چندین گزارش ادعا می‌کنند که سامسونگ به عنوان سوژه اصلی از یک پوشش تصویر هوش مصنوعی برای عکس‌های ماه استفاده می‌کند. یکی از کاربران Reddit اخیرا نشان داده است که سامسونگ چگونه از پردازش بیش از حد کامپیوتری استفاده می کند عکس های گرفته شده از ماه او از آنها برای واقعی جلوه دادن آنها استفاده می کند. در نگاه اول، به نظر می رسد که سامسونگ به طور مصنوعی عکس ها را دستکاری می کند، زیرا جزئیات قابل مشاهده بسیار زیادی برای چنین عکسی وجود دارد که نمی توان توسط یک سنسور دوربین گوشی هوشمند کوچک ثبت کرد. با این حال، سامسونگ به تازگی یک بیانیه رسمی منتشر کرده است تا ادعای خود مبنی بر اینکه هیچ پوشش تصویر مصنوعی برای عکاسی از ماه Galaxy S23 Ultra اعمال نشده است را تأیید کند.

بیانیه رسمی سامسونگ در مورد عکاسی از ماه گلکسی S23 Ultra

سامسونگ در واکنش به ادعاهای دروغین عکاسی از ماه، در بیانیه‌ای رسمی به راهنمای تامز ایالت ها: “سامسونگ متعهد به ارائه بهترین تجربیات عکاسی در همه شرایط است. وقتی کاربر از ماه عکس می‌گیرد، فناوری بهینه‌سازی صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی ماه را به‌عنوان شی اصلی تشخیص می‌دهد و چندین عکس برای ترکیب چندین عکس می‌گیرد. پس از آن، هوش مصنوعی جزئیات کیفیت تصویر و رنگ ها را افزایش می دهد. هیچ پوشش تصویر مصنوعی روی عکس اعمال نمی شود. کاربران می توانند Scene Optimizer مجهز به هوش مصنوعی را غیرفعال کنند که بهبود خودکار جزئیات عکس های گرفته شده توسط کاربر را غیرفعال می کند.»

سامسونگ هرگونه ادعایی مبنی بر استفاده از پوشش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در گلکسی اس 23 اولترا را رد کرده است. این شرکت می گوید کاربران می توانند ویژگی بهینه سازی صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی را در تنظیمات دوربین خاموش کنند. این بهبود جزئیات را در عکس‌های گرفته شده توسط کاربر غیرفعال می‌کند.

بیانیه رسمی سامسونگ در مورد عکاسی از ماه گلکسی S23 Ultra

بیانیه رسمی سامسونگ در مورد عکاسی از ماه گلکسی S23 Ultra

شواهد قطعی زیادی مبنی بر استفاده یا عدم استفاده از پوشش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در عکس های ماه وجود ندارد. با این حال، یک عکاس دیگر، فهیم آل محمود آشیق، نشان داد که چگونه هر کسی می تواند با استفاده از هر تلفن پیشرفته مدرن، از جمله Apple iPhone 14 Pro و OnePlus 11، عکس مناسبی از ماه بگیرد. عکاس یک ویدیوی کامل را منتشر کرد که نحوه ثبت تصاویر را نشان می دهد.

در سال 2020، سامسونگ Space Zoom را با گلکسی اس 20 اولترا و زوم هیبریدی 100 برابری آن معرفی کرد. علاوه بر این، مشخص شده است که سامسونگ نویز بصری را با استفاده از الگوریتم جدید پردازش سیگنال تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی (ISP) تصحیح می‌کند، که در نهایت منجر به افزایش رنگ‌های تصویر می‌شود. در گلکسی اس 23 اولترا، یک دوربین 200 مگاپیکسلی با سنسور جدید می تواند جزئیات خیره کننده ای را با دقت ثبت کند.

طبق این بحث، سامسونگ ممکن است از هوش مصنوعی در Galaxy S23 Ultra برای افزودن جزئیات و بهبود مصنوعی عکس‌های ماه استفاده کند. با این حال، این شرکت فقط آن را با تصویر متفاوتی از ماه جعل نمی کند، کاری که به نظر می رسد هواوی با برخی از گوشی های رده بالای خود انجام داده است. به عبارت ساده، عکس ماه گرفته شده توسط Galaxy S23 Ultra به هیچ وجه فتوشاپ یا جعلی نیست.

نظر شما در مورد بیانیه رسمی سامسونگ در مورد عکاسی از ماه Galaxy S23 Ultra چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا