اخبار فناوری

راهنمای خرید ساك دستي پارچه ای

قبل از خرید ساک دستی پارچه ای باید به جنس و مواد به کار رفته در ساخت آن توجه کرد تا در صورت گذاشتن محصول درون آن ساک پاره نشود ، به نکاتی مانند نفوذ ناپذیری هوا و ضد آب بودن آنها هم باید توجه کنید ، از همه مهم تر کیفیت و ضمانت محصول است که چه کارخانه ای بهتر جنسش را ضمانت می کند ما در ادامه شما را در خرید این محصول برای کسب و کار خود راهنمایی می کنیم.

راهنمای خرید ساك دستي پارچه ای کیفیت بالا

قبل از خرید ساک دستی پارچه ای باید به جنس و مواد به کار رفته در ساخت آن توجه کرد تا در صورت گذاشتن محصول درون آن ساک پاره نشود ، به نکاتی مانند نفوذ ناپذیری هوا و ضد آب بودن آنها هم باید توجه کنید ، از همه مهم تر کیفیت و ضمانت محصول است که چه کارخانه ای بهتر جنسش را ضمانت می کند ما در ادامه شما را در خرید این محصول برای کسب و کار خود راهنمایی می کنیم.

ساک دستی پارچه ای چیست چه کاربردهایی دارد؟

ساک دستی پارچه ای در مدل های متنوع سوزنی، برزنتی،کتان، تبلیغاتی و باکس در طرح و رنگ های مختلف ساخته می شوند و به محیط زیست هیچ آسیبی نمی رسانند ، چرا؟ مواد ساخت ساک دستی پارچه ای از مواد بازیافتی است و از روی دیگر ضد آب بودن آن است که مناسب برای فروشگاه هایی مانند کیف و کفش ، لباس ، موبایل و.. است زیرا با چاپ آدرس و مشخصات کسب  نوعی تبلیغ بین مردم می شود ، سایت ایران بگ یکی از حرفه ای ترین شرکت ها در زمینه تولید ساک دستی پارچه ای است. که با ضمانت کیفیت محصولات خود را می فروشد.

این محصول بیشتر در نمایشگاه ها ، سمینارها ، فروشگاه ها ، و تبلیغات برند استفاده می شود به عنوان مثال شرکتی قصد برگزاری یک همایش بزرگ دارد نمونه محصول خود را درون ساک دستی پارچه ای می گذارد و آرم و مشخصات خود را روی آن درج می کند.

یکی از روش برند سازی همین است و جواب خوبی می دهد ، اگر تازه فروشگاه خود را راه اندازی کردید باید به فکر روشی باشید تا برند و فروشگاه شما در ذهن خریدار بماند به عنوان مثال اگر شما لباس هایش را در داخل یک ساک به او بدهید هر وقت ساک را ببیند یاد شما می افتد و هنگام خرید بعدی اولین فروشگاه جهت خرید شما هستید.

 

بگ تبلیغاتی چیست؟

بگ تبلیغاتی یا شاپینگ بگ نام دیگر ساک پارچه ای است که در فروشگاه ها استفاده می شود. مثال : یک فروشنده باید به فکر حمل و نقل کالای خود پس از خرید مشتری باشد به عنوان مثال اگر شما لوازم آرایشی بخرید و فروشنده داخل یک نایلون بگذارد حس بهتری دارید یا داخل یک ساک پارچه ای ؟ بگ های تبلیغاتی نه تنها باعث فروش بیشتر شما بلکه شناخت بیشتر افراد از برند و فروشگاه شما می شود یا با درج آدرس اینترنتی ، پیج اینستاگرام ، ساعات کاری و… را به همراه دارد. درست است هزینه خرید آن از کیسه های نایلون بیشتر است ولی در جنبه تبلیغاتی قیمت آن به صرفه است.

 

 

خرید ساک پارچه ای

در سایت ایران بگ انواع مختلف ساک پارچه ای موجود است که در ادامه به مشخصات آن ها می پردازیم شما می توانید طبق نیاز خود ساک را انتخاب و خرید کنید برای مشاهده عکس های محصولات زیر به سایت ذکر شده مراجعه کنید.

بگ سه طرف کاست

ساک پارچه ای دستی در دو نوع با دسته و بدون دسته تولید می شود ، دسته های آن دو مدل دارد یک پانچی ؛ دو (زنبیلی) هزینه پانچی رایگان ولی هزینه زنبیلی متفاوت است.

 

 

ساک پارچه ای کف کاست

جنس این ساک ها معمولا اسپان باند است و به صورت  دستی ، اتوماتیک تولید می شوند اگر محصول شما به فضای زیادی نیاز دارد بهترین گزینه در انتخاب است.

پوشه دکمه دار پارچه ای

کارخانه پارس کاور علاوه بر ساک دستی پارچه ای انواع پوشه دکمه دار در رنگ و سایزهای مختلف تولید می کند.

ساک دستی تبلیغاتی پرسی

ساک دستی پرسی هزینه تولید کم و سرعت تولید بالاتری نسبت به دستی دارد زیرا بدون دخالت انسان با دستگاه اتوماتیک ساخته می شود.

نتیجه گیری

ساک پارچه ای یا بگ تبلیغاتی محصولی مانند نایلون است که می توان وسایل خود را درون آن بگذاریم این نوع ساک ها در مدل های متنوع سوزنی، برزنتی،کتان، تبلیغاتی و باکس در رنگ و طرح ها مختلف تولید و بفروش می رسد و در صورت درخواست شما شرکت کارخانه ایران بگ هر آن چه که می خواهید می تواند روی ساک پارچه ای دستی چاپ کند.

 

تولیدی ایران بگ: تولید کننده و چاپ ساک دستی پارچه ای

 

تولیدی ایران بگ iranbag.ir  یک شرکت برجسته در صنعت تولید و چاپ ساک دستی پارچه ای در کشور ایران است. این شرکت با بیش از 7 سال تجربه در این حوزه، به یکی از پیشروهای این صنعت تبدیل شده و محصولات با کیفیت بالا و متنوع در گرماژ های 40 ، 60 و 90 را به بازار ارائه می‌دهد.

 

تنوع محصولات

تولیدی ایران بگ با تمرکز بر روی ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، مجموعه‌ای وسیع از ساک‌های دستی پارچه ای را تولید می‌کند. این محصولات شامل انواع و اقسام ساک‌های خرید، ساک‌های هدیه، ساک‌های تبلیغاتی و ساک‌های جشن تولد هستند. هر یک از این محصولات با طراحی‌های زیبا و متنوع در دسترس مشتریان قرار دارند.

 

کیفیت بالا

تولیدی ایران بگ به کیفیت محصولات خود بسیار اهمیت می‌دهد. از بهترین مواد اولیه برای ساخت ساک‌ها استفاده می‌کند و فرآیند تولید را به دقت نظارت می‌کند تا مطمئن شود که محصولاتش همیشه با کیفیت بالا عرضه می‌شوند. علاوه بر این، تولیدی ایران بگ از تکنولوژی‌های مدرن برای چاپ و تزیین ساک‌ها استفاده می‌کند تا طراحی‌های منحصر به فرد و جذابی را بر روی ساک‌ها به وجود آورد.

 

پشتیبانی از مشتریان

این شرکت ارتقاء رضایت مشتریان را به عنوان اولویت اصلی خود می‌داند. تیم پشتیبانی تولیدی ایران بگ همواره آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و رفع مشکلات آن‌ها است. همچنین، این شرکت به سفارشات خصوصی مشتریان نیز پاسخ می‌دهد و ساک‌های دستی با طراحی‌های شخصی‌سازی شده را تولید می‌کند.

 

خلاصه

تولیدی ایران بگ با تجربه، کیفیت بالا، تنوع محصولات، چاپ منحصربفرد ، پشتیبانی از مشتریان و تعهد به حفاظت از محیط زیست یکی از بهترین گزینه‌های خرید ساک دستی پارچه ای در ایران است. اگر به دنبال ساک‌های دستی با طراحی‌های جذاب و کیفیت بالا هستید، به تولیدی ایران بگ سر بزنید.

Iranbag.ir

 

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/13/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%83-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%8A-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا