اخبار فناوری

گلکسی تب اس ۱۰ اولترا سامسونگ، احتمالا با تاخیر عرضه خواهد شد.

سامسونگ در سال های اخیر برنامه منظمی برای عرضه تبلت های پرچمدار خود نداشته است. بنابراین، ما هنوز مطمئن نیستیم که سری جدید گلکسی تب چه زمانی عرضه خواهد شد. اما جدیدترین شایعات ادعا می کنند که غول کره ای در توسعه مدل تبلت اولترا با مشکلاتی روبرو بوده است و این به احتمال زیاد به معنای Galaxy Tab S10 Ultra در سال آینده است. سری گوشی Q25 ارائه خواهد شد.

جزئیات مشکل سامسونگ در توسعه Galaxy Tab S10 Ultra در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مشخص نیست که آیا مدل‌های ارزان‌تر سری Tab S10 در کنار برادر بزرگ‌ترش عرضه می‌شوند یا خیر. اما یک حساب کاربری در X (توئیتر سابق) به نام “کلاغاین ادعا می کند که مدل اولترا تبلت سامسونگ در سال آینده در کنار سری بعدی گوشی های پرچمدار این شرکت عرضه خواهد شد.

آخرین باری که سامسونگ همزمان گوشی ها و تبلت های پرچمدار خود را معرفی کرد در سال 2022 بود که خانواده گلکسی اس 22 و سری تب اس 8 در همان مراسم معرفی شدند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ قصد دارد محصولات سال 2025 خود را با همین مدل معرفی کند. اما این افشاگر به جزئیات مشکل کره ای ها در توسعه تبلت جدید خود اشاره ای نکرد.

Galaxy Tab S10 Ultra

Galaxy Tab S10 Ultra

سامسونگ برای انتخاب پردازنده تبلت بعدی خود گزینه های جذابی دارد!

کوالکام اخیرا از اسنپدراگون رونمایی کرده است اکتبر برنامه ها کره ای ها همچنین Exynos 2500 را در دو مدل در نظر گرفته اند هشت و ده معرفی Nuclear مدل اول برای گوشی ها و مدل دوم برای تبلت ها و لپ تاپ ها در نظر گرفته شده است.

با این حال، با توجه به ابعاد عظیم گلکسی تب اس 10 اولترا، این تبلت قدرت کافی برای خنک کردن تمامی پردازنده هایی را که نام بردیم دارد. متاسفانه به نظر می رسد سامسونگ در انتخاب پردازنده مناسب مردد است. کره ای ها می توانند با انتخاب پردازنده خود از پرداخت مبالغ هنگفت به کوالکام اجتناب کنند.

اما این تبلت پرچمدار سامسونگ تصمیم گرفت تا با آن رقابت کند آیپدها اپل جدید که با پردازنده M3 معرفی می شود، دست خالی می رود. استفاده از پردازنده های کوالکام نیز قیمت این محصولات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در هر صورت به نظر می رسد سامسونگ راه سختی در پیش دارد و تصمیم این شرکت تاثیر زیادی بر هویت تبلت ها و جایگاه آن در بازار دارد.

شما چی فکر میکنید؟ اگر جای سامسونگ بودید، کدام مسیر را برای تبلت های سری گلکسی تب اس 10 انتخاب می کردید؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/29/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A8-%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B0-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF%D8%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا