اخبار فناوری

طراحی و مشخصات OnePlus Ace 3V به بیرون درز کرد

انتظار می‌رود که وان پلاس به زودی از گوشی میان‌رده جدیدی رونمایی کند‌. یک منبع آگاه چینی، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، طراحی و برخی از مشخصات OnePlus Ace 3V را به اشتراک گذاشته است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گوشی OnePlus Ace 3V اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ است

انتظار می‌رود که وان پلاس Ace 3V اولین تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ باشد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 1.5K تخت خواهد بود. انتظار می‌رود که این نمایشگر از نوع AMOLED باشد، و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای باتری پرظرفیت‌ ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد.

طرح شماتیک OnePlus Ace 3V

طراحی شماتیک OnePlus Ace 3V در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است. دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. همان‌طور که در طرح شماتیک منتشر شده نیز قابل مشاهده است، این تلفن هوشمند میان‌رده آینده وان پلاس دارای دکمه لغزنده هشدار خواهد بود. این دکمه بر روی فریم سمت چپ گوشی تعبیه شده است. حاشیه های صفحه نمایش Ace 3V کم بوده و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قابل مشاهده است.

سال گذشته، OnePlus Ace 2V با نام OnePlus Nord 3 در بازار جهانی عرضه شد. بنابراین انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3V نیز با نام Nord 5 راهی بازار های جهانی، از جمله هند، شود. احتمالا، وان پلاس از نام Nord 4 استفاده نخواهد کرد. زیرا که این عدد در کشور چین بدشانسی می‌آورد. همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود. اما هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی این دستگاه منتشر نشده است. دیروز خبری منتشر شد که نشان می‌داد وان پلاس ۱۳ اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود. به تازگی، این تراشه از سوی کوالکام تأیید شده و در اکتبر سال جاری میلادی رونمایی می‌شود.

مشخصات کلیدی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ فاش شد

نظر شما درباره OnePlus Ace 3V چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/05/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-oneplus-ace-3v-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%B2-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا