اخبار فناوری

امکان دانلود همزمان دو برنامه در گوگلی پلی استور فراهم شد

هنگامی که یک گوشی هوشمند اندرویدی جدید خریداری می کنید، اولین کاری که انجام می دهید این است که تمام برنامه های مورد علاقه خود را روی آن نصب کنید. پیش از این، زمانی که این کار را انجام می‌دادید، باید منتظر می‌مانید تا فروشگاه Google Play هر برنامه را به صورت جداگانه دانلود کند. این حالت کمی خسته کننده بود، به خصوص برای کسانی که در طول فرآیند ده ها برنامه را دانلود می کنند. البته گوگل اخیرا امکان دانلود همزمان دو اپلیکیشن را در آخرین نسخه پلی استور فراهم کرده است.

دانلود دو برنامه به طور همزمان در گوگل پلی استور

برای مشاهده عملکرد حالت جدید، باید دو برنامه را همزمان نصب کنید. همانطور که در اسکرین شات های زیر مشاهده می کنید، می توانید پیشرفت دانلود و نصب دو برنامه را به طور همزمان در پلی استور و در صفحه اصلی خود مشاهده کنید.

دانلود دو برنامه به طور همزمان در گوگل پلی استور

دانلود دو برنامه به طور همزمان در گوگل پلی استور

این حالت به‌روزرسانی فقط در نصب‌های جدید فعال می‌شود و در حالی که فقط برای دو برنامه به طور همزمان کار می‌کند، دانلود برنامه سوم تا زمانی که یکی از دو برنامه دیگر نصب نشود در حالت تعلیق باقی می‌ماند. برای مقایسه، جالب است بدانید که اپ استور iOS می تواند سه اپلیکیشن را همزمان دانلود و نصب کند.

و البته لازم به ذکر است که حالت دانلود همزمان دو برنامه در پلی استور در حال حاضر برای آپدیت نرم افزار پیاده سازی نشده است. با این حال، امیدوارم در آینده نزدیک گوگل حالت دانلود همزمان را برای آپدیت اپلیکیشن ها نیز فراهم کند. این تغییر در هنگام راه اندازی اولیه یک تلفن یا تبلت اندرویدی جدید بسیار مفید خواهد بود زیرا چندین برنامه را به طور همزمان دانلود می کنید.

در نهایت شایان ذکر است که این تغییر در حال حاضر با اندروید 14 و پلی استور نسخه 40.6.31 وجود دارد. تجربه او بود

نظر شما در مورد قابلیت دانلود همزمان دو اپلیکیشن در آخرین نسخه پلی استور چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/29/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا