اخبار فناوری

جزئیات حافظه داخلی سری پیکسل ۸ فاش شد + رنگ‌بندی این تلفن های هوشمند

گوگل در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. این کمپانی، از یک موتور جستجوی صرف، به یک غول فناوری تبدیل شد که در حوزه های مختلف سرمایه گذاری می‌کند. یکی از این حوزه ها، گوشی های هوشمند هستند. سری Pixel این شرکت طی سال‌ ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. هم اکنون، جزئیات حافظه داخلی سری پیکسل ۸، به همراه رنگ‌بندی این تلفن های هوشمند فاش شده است.

پیکسل ۸ استاندارد تنها با دو نوع حافظه داخلی عرضه می‌شود

اطلاعات متعددی درباره گوشی های هوشمند آینده گوگل فاش شده است. این اطلاعات، برخی از ویژگی های خاص گوشی های مذکور را آشکار کرده و هیجان بیشتری را در بین کاربران ایجاد می‌کند. افشاگر معروف اطلاعات یعنی Roland Quandt، جزئیات حافظه داخلی سری پیکسل ۸ را به اشتراک گذاشته است. وی ادعا می‌کند که Pixel 8 Pro دارای حافظه های ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. پیکسل ۷ پرو نیز، همین میزان حافظه های ذخیره سازی را ارائه می‌کرد. پیکسل ۸ استاندارد اما تنها در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

برای مقایسه، گلکسی اس ۲۳ پلاس سامسونگ تنها در دو نسخه ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. مدل پایه گلکسی اس ۲۳ استاندارد نیز دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده که مشابه Pixel 8 است. با وجود شباهت و تفاوت های موجود اما مصرف کنندگان با توجه به نیاز های خود انتخاب می‌کنند. آن ها به سراغ محصولاتی می‌روند که بتواند نیاز های آنان را برطرف سازد. ادعا می‌‌شود که پیکسل ۸ در رنگ هایی به نام «Licorice (شیرین بیان)»، «Peony (گل صد تومانی/صورتی)» و «Haze(مه)» عرضه می‌شود.

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، پیکسل ۸ پرو نیز در رنگ های «Licorice (شیرین بیان)»، «Porcelain» و «Sky(آسمان/آبی)» قابل تهیه خواهد بود. گفته می‌شود که این تلفن های هوشمند پیکسل در رنگ «یشمی» نیز عرضه می‌شوند. اما این موضوع هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مشخصات کامل پیکسل 8 پرو گوگل فاش شد

با نزدیک شدن به ماه اکتبر، مشتاقانه منتظر رونمایی سری پیکسل ۸ هستیم. نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/08/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا