اخبار فناوری

گوشی های Nothing به برخی ویژگی های اختصاصی مجهز خواهند شد

برند ناتینگ نسل دوم گوشی هوشمند خود با نام Nothing Phone 2 را در تاریخ 20 تیرماه به‌صورت رسمی معرفی می‌کند و با رونمایی از این دستگاه، انتظار می‌رود بهبودهایی نیز در نرم‌افزار آن صورت گیرد. این شرکت همچنین نسخه جدید رابط کاربری Nothing OS 2.0 خود را درکنار این گوشی معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود این نسخه در مردادماه برای Phone 1 نیز منتشر شود. درهمین‌حال، مدیرعامل Nothing به‌تازگی تأیید کرده است که این شرکت درحال کار بر روی برخی ویژگی های اختصاصی بین گوشی های این برند است.

ویژگی های اختصاصی گوشی های Nothing

طبق یکی از آخرین توییت‌های کارل پی، این شرکت ممکن است به‌زودی ویژگی‌های جدیدی را ارائه کند که فقط با گوشی‌های Nothing کار می‌کند.

مشخص نیست که این ویژگی‌ها دقیقاً چه خواهند بود و چگونه عمل می‌کنند. نظرات زیر توییت Pei مملو از پیشنهاد‌هایی برای ویژگی‌های بالقوه مانند اشتراک‌گذاری فایل، اشتراک‌گذاری صفحه، همگام‌سازی Glyph، اشتراک‌گذاری صدا و موارد دیگر است. بااین‌حال، این شرکت هنوز جزئیات این ویژگی‌ها را به‌طور دقیق مشخص نکرده است. Pei درحال‌حاضر از کاربران می‌پرسد که آیا دوستان و اعضای خانواده‌ای دارند که به‌طور بالقوه می‌توانند از چنین ویژگی‌هایی استفاده کنند یا خیر.

ویژگی های اختصاصی گوشی های Nothing

ویژگی های اختصاصی گوشی های Nothing

افزودن ویژگی‌های انحصاری که فقط بین گوشی‌های Nothing کار می‌کند، بسیار شبیه به رویکرد Continuity اپل است. جالب است که ببینیم این شرکت می‌تواند ابزارهایی مانند AirDrop ،Continuity Camera ،Markup ،Sketch و موارد دیگر را بین گوشی‌های Nothing پیاده‌سازی کند یا خیر. همچنین ممکن است ویژگی‌های انحصاری را ببینیم که به گوشی‌های Nothing امکان تعامل بهتر با ایربادزهای این شرکت را نیز می‌دهد، اما فعلاً باید منتظر ماند تا برند مذکور از ویژگی‌های گفته‌شده رونمایی کند. امیدواریم درکنار معرفی گوشی هوشمند آینده Phone 2 این شرکت، اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی‌های بالقوه بین دستگاهی از Nothing بشنویم.

نظر شما درباره ویژگی های اختصاصی گوشی های Nothing چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/10/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-nothing-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D9%85%D8%AC/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا