اخبار فناوری

تکنو Pova 6 Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

تکنو Pova 6 Pro معرفی شده است. این تلفن هوشمند که یک گوشی «تقریباً گیمینگ» است، مشخصات خوبی را نسبت به قیمت خود، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با مایفون مگ همراه باشید تا در ادامه نگاهی به ویژگی ها و مشخصات Tecno Pova 6 Pro بیندازیم.

تکنو Pova 6 Pro از تراشه مدیاتک Dimensity 6080 برخوردار است

این تلفن هوشمند جدید تکنو از تراشه ۶ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ برخوردار است. این گوشی را می‌توان با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم تهیه کرد. Dimensity 6080 دارای دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55s با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است.

پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. تکنو Pova 6 Pro به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ مجهز شده است.

این نمایشگر، رفرش‌ ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. باتری این گوشی هوشمند ظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته (۱,۰۰۰ میلی‌آمپر بیشتر از نسل قبل) و توسط یک آداپتور ۷۰ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند از شارژ معکوس ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

Tecno Pova 6 Pro

تکنو Pova 6 Pro در دو رنگ خاکستری و سبز به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه دارای طراحی نیمه شفافی است که تکنو آن را Dynamic-Tech Design می‌نامد. در قاب پشتی این تلفن هوشمند یک نوار LED قرار داشته که در مجموع دارای ۲۱۰ چراغ LED و ۹ حالت روشنایی با ۱۰۱ افکت قابل انتخاب توسط کاربر است.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Tecno Pova 6 Pro دیده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند به یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین، حداکثر زوم ۱۰ برابری دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. دوربین دیگر از نوع تشخیص عمق بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سوم نیز از نوع AI است.

Tecno Pova 6 Pro

تکنو برای دوربین سلفی Pova 6 Pro به سراغ استفاده از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی رفته است. یک فلاش LED با دو رنگ متفاوت نیز، برای گرفتن عکس های سلفی در شرایط نور کم، به کمک کاربران خواهد آمد.

به همراه این تلفن هوشمند یک شارژر ۷۰ واتی، کابل USB type-C، یک قاب محافظ و سوزن سیم‌کارت عرضه می‌شود. متاسفانه در این گزارش، اشاره‌ای به قیمت یا زمان عرضه Tecno Pova 6 Pro نشده است.

تکنو Pova 5 و Pova 5 Pro معرفی شدند: طراحی یادآور گوشی های Nothing

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید تکنو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/26/%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88-pova-6-pro-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DB%B1%DB%B0%DB%B8-%D9%85%DA%AF%D8%A7%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا