اخبار فناوری

تا 90 روز طول می کشد تا حساب دنبال کنندگان جدید توییتر تأیید شود

توییتر این روزها دستخوش تغییرات ساختاری زیادی شده است، به خصوص پس از ورود ایلان ماسک به طور جدی. حتی برخی فکر می کنند که ایلان ماسک با این تصمیمات توییتر را نابود خواهد کرد. اکنون به نظر می رسد که تأیید حساب برای کاربران جدید توییتر تا 90 روز طول می کشد. در تداوم با مایفون مگ با

تا 90 روز طول می کشد تا حساب دنبال کنندگان جدید توییتر تأیید شود

ایلان ماسک پس از فراز و نشیب های فراوان بالاخره صاحب توییتر شد. ماه گذشته، او مدیریت شرکت را به دست گرفت و مدیران ارشد را برکنار کرد و بسیاری از کارمندان را اخراج کرد. او همچنین با تغییراتی که در سیستم این شبکه اجتماعی ایجاد کرد، جنجال های زیادی را مطرح کرد. یکی از اولین کارهایی که انجام شد تغییر طرح آبی توییتر بود.

سیستم اشتراک اصلاح شده که 7.99 دلار قیمت دارد، شروعی دشوار داشت. این سرویس در 9 نوامبر راه اندازی شد و با مشکلات زیادی برای پلتفرم به پایان رسید. توییتر در عرض چند ساعت با مشکلات متعددی مواجه شد و در نتیجه سرویس خود را خاموش کرد و انتظار می‌رود اواخر این ماه بازگردد. به عبارت دیگر، زمانی که این سرویس به طور کامل به بستر اصلی برسد، قوانین جدید اعمال خواهد شد.

تأیید حساب برای دنبال کنندگان جدید توییتر

اکنون به نظر می رسد که ثبت نام در Blue Twitter برای حساب های جدید آسان نیست. بر اساس یک سیاست جدید، حساب‌هایی که کمتر از ۹۰ روز از عمرشان می‌گذرد، نمی‌توانند برای Twitter Blue ثبت‌نام کنند. این در واقع ایده خوبی است، اما مردم می توانند این محدودیت را نیز برطرف کنند. به عنوان مثال، یک حساب توییتر می تواند ایجاد و به حالت تعلیق درآید. هنگامی که این حساب‌ها آزمایش 90 روزه را پشت سر گذاشتند، می‌توانند Twitter Blue را فعال کنند و با تیک تأیید شده خود هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری GizChinaایلان ماسک قبلا گفته بود که این شرکت تلاش های خود را برای سرکوب پروفایل های تایید شده جعلی افزایش خواهد داد. نماد آبی تأیید شده توییتر را می توان برای جعل هویت افراد عمومی یا حتی مشاغل استفاده کرد. این قطعاً چیزی است که توییتر باید در آینده به آن توجه کند. با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت سرویس نهایی پس از انتشار چگونه به نظر می رسد. با این حال، پیش بینی اینکه در آینده نزدیک چه اتفاقی برای توییتر خواهد افتاد دشوار است.

ایلان ماسک از ابتدای ریاست جمهوری خود تغییرات ناگهانی زیادی ایجاد کرده است. او رئیس تیم توییتر را اخراج کرد و بسیاری از کارمندان را اخراج کرد. بر اساس این گزارش فردا اخراج دسته جمعی دیگری انجام می شود. در واقع، مدیرعامل توییتر از کسانی که نمی‌خواهند در شرکت بمانند و همچنین از کسانی که فکر می‌کنند تغییرات به خوبی پیش می‌رود، خواسته است که این شرکت را ترک کنند. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ که تا 90 روز طول می کشد تا حساب فالوورهای جدید توییتر را تایید کنند، چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا