اخبار فناوری

رندر های وان پلاس Nord Buds 3 طراحی کامل این ایربادز را نشان می‌دهند

کمپانی وان پلاس اولین Nord Buds خود را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد. این محصول، یک ایربادز مقرون به صرفه بود‌. نسل دوم ایربادز های اقتصادی وان پلاس نیز در آوریل سال جاری میلادی رونمایی شد که با یک بار شارژ شدن با کیس، ۳۶ ساعت شارژدهی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. هم اکنون رندر های وان پلاس Nord Buds 3 به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

وان پلاس Nord Buds 3 طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد

همان‌طور که در تصاویر منتشر شده قابل مشاهده است، این ایربادز آینده وان پلاس دارای کیس بیضی شکل بوده که طراحی متفاوتی با مدل های قبلی خود دارد. کیس نسل های قبلی این گجت پوشیدنی طراحی جعبه‌ای شکلی داشتند. سری این هندزفری های بی‌سیم نیز طراحی جدیدی را به نمایش می‌گذارند و دیگر لبه های تیز ندارند. سری های OnePlus Nord Buds 3 صاف و گرد طراحی شده اند. طراحی کلی این محصول ساده و مینیمالیستی است. درب کیس رنگی براق دارد اما در سایر نقاط این گجت پوشیدنی، روکشی مات کشیده شده است. لوگو برند OnePlus در قسمت جلویی کیس Nord Buds 3 خودنمایی می‌کند.

رندر OnePlus Nord Buds 3

این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی ایربادز پرچم‌دار Buds 3 است. چندی پیش، این محصول با شماره مدل E509A در میان داده های گواهینامه های BIS و FCC مشاهده شده است. متاسفانه گواهی BIS هیچ یک از مشخصات این محصول را فاش نمی‌کند، اما تأیید می‌کند که زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است. گواهی FCC اما برخی از مشخصات این ایربادز آینده وان پلاس را به اشتراک گذاشته است‌. کیس این محصول از باتری ۵۲۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از توان ورودی (5V=0.9A) 4.5W و خروجی (5V=0.24A) 1.2W پشتیبانی می‌کند. سری های این ایربادز به باتری های ۵۸ میلی‌آمپری مجهز شده است.

برخی از مشخصات وان پلاس بادز ۳ فاش شده است

مطابق با گزارش Mysmartprice، وان پلاس بادز ۳ دارای ووفر ۱۰.۴ میلی‌متری و توییتر ۶ میلی‌متری خواهد شد. این محصول همانند نسل قبلی خود از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا ۴۸ دسی‌بل پشتیبانی می‌کند. این ایربادز دارای گواهینامه IP55 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این دستگاه از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که OnePlus Buds 3 همانند Buds 2 Pro عمر باتری ۹ ساعته را (البته در صورت خاموش بودن قابلیت ANC) در اختیار کاربران قرار دهد. شارژدهی این ایربادز با کیس به ۳۳ ساعت خواهد رسید. انتظار می‌رود که شارژدهی این ایربادز آینده وان پلاس با فعال بودن ANC به ۶ ساعت (با همراهی کیس ۲۲ ساعت) کاهش یابد. این محصول از شارژ سریع پشتیبانی کرده و می‌تواند تنها با ۱۰ دقیقه شارژ شدن، ۵ ساعت امکان گوش دادن به موسیقی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

ایربادز وان پلاس Nord Buds 2 با عمر باتری ۳۶ ساعته معرفی شد

با توجه به رندر های فاش شده وان پلاس Nord Buds 3، نظر شما درباره طراحی این ایربادز چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/12/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-nord-buds-3-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا