اخبار فناوری

تصویر زنده شیائومی میکس فولد 3 فاش شد: دوربین چهارگانه با لنز پریسکوپی

با ورود به آگوست و طبق اعلامیه رسمی شیائومی مبنی‌بر معرفی نسل سوم گوشی تاشو خود در این ماه، باید منتظر انتشار تاریخ رسمی رونمایی از این دستگاه باشیم. تاکنون مشخصات MIX Fold 3 به بیرون درز کرده است اما آنچه در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، طراحی ظاهری این گوشی تاشو بوده است. اکنون، تصویر زنده‌ای منتسب‌به شیائومی میکس فولد 3 فاش شده است که طراحی پنل پشتی این دستگاه را با ترکیب دوربین چهارگانه و لنز زوم پریسکوپی آن نشان می‌دهد.

تصویر زنده شیائومی میکس فولد 3

پیش از این گزارش شده بود که Xiaomi MIX Fold 3 دارای ترکیب دوربین چهارگانه خواهد بود و تصویر فاش‌شده جدید درواقع این موضوع را تأیید می‌کند. بدین‌ترتیب، MIX Fold 3 با بهبود چشمگیری در دوربین نسبت‌به مدل قبلی خود عرضه خواهد شد.

همچنین گفته می‌شد که سیستم دوربین میکس فولد 3 مشابه 13 اولترا خواهد بود و تنها با ماژول مستطیلی به‌جای دایره ارائه می‌شود. هر دو گوشی طراحی متفاوتی دارند، اما تأکید اصلی بر عملکرد دوربین باقی می‌ماند و انتظار می‌رود که MIX Fold 3 با استفاده از سنسور دوربین 1 اینچی Sony IMX989 در لنز اصلی، هم طرفداران عکاسی موبایلی و هم طرفداران گوشی‌های تاشو را راضی کند.

سایر دوربین‌های پشتی از سنسور IMX858 استفاده می‌کنند که شامل لنزهای زوم پریسکوپی، زوم تله‌فوتو و فوق‌عریض است. برای کسانی که عملکرد دوربین Xiaomi 13 Ultra را تحسین کرده و به‌دنبال یک گوشی تاشو هستند، MIX Fold 3 احتمالاً بهترین دستگاه برای خرید خواهد بود.

تصویر زنده شیائومی میکس فولد 3

تصویر زنده شیائومی میکس فولد 3

نکته جدیدی که Fold 3 به‌ارمغان می‌آورد این است که این گوشی علاوه‌بر نمای بیرونی، احتمالاً به یک دوربین سلفی زیر نمایشگر داخلی نیز مجهز خواهد شد. MIX Fold 2 با دوربین سلفی در نمایشگر داخلی ارائه نشد، به این معنی که وقتی گوشی را باز می‌کنید، نمی‌توانید تماس ویدیویی برقرار کنید.

وب‌سایت خرید چینی که این تصویر فاش‌شده را منتشر کرده است، اطلاعات بسیار محدودی ارائه می‌دهد. بااین‌حال، فروشنده جزئیاتی در مورد فضای ذخیره‌سازی و پیکربندی رم دستگاه اضافه کرده است که نشان می‌دهد یک نوع با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت. چیزی که از اطلاعات فاش‌شده قبلی نیز می‌دانیم این است که این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 با فرکانس بیشتر و شارژ 67 واتی خواهد بود.

نظر شما درباره تصویر زنده شیائومی میکس فولد 3 و طراحی این گوشی تاشو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/06/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-3-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا