اخبار فناوری

هواوی NearLink معرفی شد: نسل بعدی فناوری اتصال بی‌سیم

در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی که روز گذشته با محوریت نسخه جدید سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت با نام HarmonyOS 4.0 به‌همراه انبوهی از ویژگی‌ها برگزار شد، برند چینی یک فناوری اتصال بی‌سیم جدید با نام NearLink را نیز معرفی کرد که گفته می‌شود با بلوتوث رقابت خواهد کرد و البته سرعت و برد چندین برابر بیشتر از این فناوری قدیمی دارد.

هواوی NearLink

فناوری NearLink نشان‌دهنده جهش قابل‌توجهی در اتصال بی‌سیم است که نتیجه تلاش‌های بیش از 300 شرکت و سازمان پیشرو داخلی و بین‌المللی می‌باشد. این فناوری نوآورانه از نقاط قوت فناوری‌های بی‌سیم سنتی مانند بلوتوث و وای‌فای استفاده کرده و درنتیجه عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌کند.

در مقایسه با اتصالات بی‌سیم معمولی، Huawei NearLink دارای مجموعه‌ای چشمگیر از مزایا است. با مصرف انرژی تا 60 درصد کمتر، این فناوری گامی به‌سوی آینده‌ای با انرژی کارآمدتر است. همچنین با سرعت انتقال داده تا شش برابر سریع‌تر از فناوری فعلی، انتقال داده‌ها را به‌صورت روان‌تر و کارآمدتر تضمین می‌کند. علاوه‌بر این، NearLink تأخیر را به کسری از ثانیه یعنی 1/30 اتصالات سنتی کاهش می‌دهد و تجربه کاربر را به درجات جدیدی ارتقا می‌دهد. افزون بر این موارد، فناوری اتصال جدید تا 10 برابر بیشتر از اتصالات گروهی پشتیبانی می‌کند که آن را برای کاربردهای چند دستگاهی و صنعتی ایده‌آل خواهد کرد.

این فناوری پیشرفته در بخش‌های مختلف، کاربرد گسترده‌ای پیدا می‌کند. از لوازم الکترونیکی مصرفی گرفته تا سیستم‌های خانه هوشمند، وسایل نقلیه با انرژی جدید و تولید در صنعت، NearLink قرار است انقلابی در اتصال بی‌سیم به‌خصوص با HarmonyOS ایجاد کند. تصور کنید اتصال یکپارچه و عملکرد پیشرفته در تلفن‌های همراه، رایانه‌های شخصی و خودروها که همگی علاوه‌بر اینکه انرژی کمتری مصرف کرده و پوشش وسیع‌تری را نیز ارائه می‌دهند، تجربه‌ای امن‌تر و یکپارچه‌تری را نیز به‌ارمغان می‌آورند.

همان‌طور که HarmonyOS به تکامل و گسترش خود ادامه می‌دهد، NearLink نقشی محوری در بازگشایی پتانسیل کامل این اکوسیستم به‌هم‌پیوسته ایفا خواهد کرد. تعهد هواوی به نوآوری و همکاری با رهبران صنعت در این دستاورد قابل‌توجه، به اوج خود رسیده است. توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان به‌طور یکسان می‌توانند با پذیرش فناوری NearLink منتظر عصر جدیدی از کارایی، راحتی و امکانات بیشتر باشند.

هواوی NearLink

هواوی NearLink

دیدگاه شما پیرامون فناوری انقلابی اتصال بی‌سیم NearLink هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/06/%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-nearlink-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%D9%86%D8%B3%D9%84-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا