اخبار فناوری

پیکسل واچ 2 گوگل ممکن است درکنار سری پیکسل Pixel 8 معرفی شود

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده توسط منابعی در وب‌سایت 9to5Google، کمپانی گوگل قرار است نسل دوم ساعت هوشمند خود با نام احتمالی پیکسل واچ 2 را در اوایل پاییز و درکنار گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل 8 خود به‌صورت رسمی معرفی کند.

پیکسل واچ 2 گوگل

افراد حاضر در 9to5Google موفق شدند اطلاعات جدیدی در مورد جانشین پیکسل واچ به‌دست آورند. به‌گفته‌ی منبع این وب‌سایت، پیکسل واچ 2 ممکن است اواخر امسال درکنار پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو معرفی شود. تاریخی که ممکن است زودتر از آن چیزی باشد که اکثر مردم انتظار داشتند.

مشخص نیست که Pixel Watch 2 نام واقعی این ساعت هوشمند خواهد بود یا گوگل نام دیگری را انتخاب خواهد کرد. به‌غیر از این، جزئیات پیرامون نسل دوم پیکسل واچ تا حد زیادی به‌صورت یک راز باقی مانده است.

گوگل عادت دارد گوشی‌های پیکسل خود را در مهرماه معرفی کند. بنابراین اگر این اطلاعات بوده درست باشد و هیچ تأخیری نیز وجود نداشته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که پیکسل واچ 2 در همین ماه معرفی شود. لازم به یادآوری است که پیکسل واچ نسل اول نیز درکنار سری پیکسل 7 در همین ماه معرفی شد؛ بنابراین گذشت یک سال برای عرضه مدل دوم را توجیه می‌کند.

پیکسل واچ 2 گوگل

پیکسل واچ 2 گوگل

تعجب‌آور نخواهد بود اگر گوگل از طراحی مشابهی برای ساعت هوشمند بعدی خود استفاده کند. به‌خصوص ازآنجایی‌که نمایشگر گنبدی یکی از جنبه‌های مشهور در طراحی زیبای این ساعت بود. ما همچنین انتظار داریم که گوگل به کیت ابزار Fitbit و ادغام برنامه همراه خود نیز ادامه دهد.

مدل فعلی ساعت هوشمند گوگل به‌سختی می‌تواند یک روز را ازنظر عمر باتری دوام بیاورد و اگر گوگل بتواند به‌نوعی عمر باتری نسل آینده پیکسل واچ خود را بهبود بخشد، عالی خواهد بود. درنهایت، خوب است اگر گوگل بتواند حاشیه نمایشگر پیکسل واچ 2 خود را نیز کمی کوچکتر کند.

دیدگاه شما پیرامون زمان معرفی احتمالی Pixel Watch 2 گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/06/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-2-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا