اخبار فناوری

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ مشخص شد: سرافکنده در مقابل رقبای چینی

گوشی تاشو جدید سامسونگ Galaxy Z Flip 5 به تازگی رونمایی شد. هر چند این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود آن‌چنان پیشرفت زیادی را ثبت نکرده است اما شاید امسال در بخش عمر باتری کمی بهبود را شاهد باشیم. به تازگی عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ مشخص شده و باتری نسبتا کوچک ۳۷۰۰ میلی‌آمپری آن آزمون‌ش را پس داده است. البته اگر بحث رقابت به میان بیاید باید گفت که در مقابل رقبای چینی سرافکنده خواهد بود.

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۵

گلکسی زد فلیپ 5 از نظر انداره باتری با نسل قبلی خود تفاوتی ندارد. در مقابل موتورولا Razr 40 Ultra که نمایشگر بیرونی بزرگتری هم دارد، باتری کمی بزرگتر ۳۸۰۰ میلی‌آمپری را در خود جای داده است.

البته اگر صحبت مقایسه به میان بیاید باید بگوییم که Oppo Find N2 Flip دارای باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و حتی vivo X Flip باتری بزرگتر ۴۴۰۰ میلی‌آمپری دارد.

بیاید نگاهی به اعداد و ارقام موجود در تست باتری گلکسی زد فلیپ ۵ که توسط Gsmarena انجام شده است، داشته باشیم:

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۵ در مقابل رقبا

عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۵ در مقابل رقبا

همانطور که می‌بینید، امتیاز کلی ۸۷ بهترین عملکرد یک Galaxy Z Flip تا کنون بوده است. همچنین در بحث وب‌گردی و پخش ویدیو این دستگاه بهتر از هر گوشی تاشو کوچک دیگر برند سامسونگ ظاهر می‌شود.

با این حال وقتی به نماینده‌های اوپو و ویو نگاه کنید، باید گفت که ویوو ایکس فلیپ یک شگفتی در بخش باتری است.

مدت زمان شارژ شدن Galaxy Z Flip 5 سامسونگ

طبق انتظار، سامسونگ هیچ شارژری درون جعبه گلکسی زد فلیپ ۵ قرار نداده است.

تست سرعت شارژ Galaxy Z Flip 5 توسط شارژر استاندارد ۲۵ واتی سامسونگ انجام شده است. همانطور که در جدول زیر می‌بینید، همان عملکرد ۵۰ درصد شارژ در ۳۰ دقیقه ابتدایی که سامسونگ ادعا می‌کند؛ ثبت شده است. شارژ کامل از ۰ تا ۱۰۰ در مدت ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

با نگاهی به عملکرد موتورولا ریزر ۴۰ اولترا باید گفت که همیشه شارژ سریع‌تر به معنای سرعت بیشتر نیست. به خصوص که شارژ کامل آن ۱ ساعت و ۲۷ دقیقع طول می‌کشد.

نماینده تاشوی کوچک سامسونگ علاوه بر پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، به شارژ بی‌سیم معکوس نیز مجهز است که به ترتیب ۱۵ و ۴.۴ وات توان دارند.

نظر شما درباره عملکرد Samsung در گوشی تاشو جدیدش چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/06/%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-%DB%B5-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا