اخبار فناوری

تلویزیون بازی Xiaomi Redmi XT با نرخ تازه سازی 120 هرتز: 55 اینچ = 290 دلار

ردمی یکی از برندهای شیائومی است. این برند محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد. ارزشمند بودن یکی از مشخصه های Redmi و اخیرا است تلویزیون بازی شیائومی ردمی XT این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتز معرفی شده است و مدل 55 اینچی آن تنها 290 دلار قیمت دارد.

تلویزیون بازی شیائومی Redmi XT

نام این مجموعه تلویزیونی Redmi به عنوان XT انتخاب شده است. تلویزیون جدید Redmi XT از نرخ نوسازی دوگانه 120 هرتز و رابط HDMI 2.1 پشتیبانی می کند. به همین دلیل با عنوان تلویزیون بازی شناخته شده است. نرخ نوسازی متغیر نیز در آنجا پشتیبانی می شود که برای مصرف بهینه انرژی مناسب است.

تلویزیون Redmi XT که از 290 دلار شروع می شود، بدنه ای فلزی با طراحی بسیار باریک دارد. صفحه نمایش از وضوح 4K استفاده می کند و از MEMC 120 هرتز (کاهش تاری حرکت) پشتیبانی می کند. فناوری MEMC از الگوریتم پردازنده تلویزیون برای بهینه سازی تصاویر متحرک با سرعت بالا و به طور همزمان استفاده می کند. این تضمین می کند که تصاویر متحرک با ثبات تر، روان تر و واضح تر پخش می شوند.

تلویزیون Redmi XT

تلویزیون Redmi XT

تلویزیون Redmi XT از صفحه نمایش رنگی با دقت بالا استفاده می کند. منحنی گاما و دمای رنگ در کارخانه از پیش تنظیم شده است. دلتا E حدود 2 است که دقت رنگ بالایی را نوید می دهد. این پنل می تواند تقریباً 94 درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش دهد و 1 میلیارد رنگ اصلی را بازتولید کند.

این تلویزیون هوشمند دارای پردازنده چهار هسته ای Cortex-A73 است. همچنین از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. بنابراین، این تلویزیون می تواند چندین کار را انجام دهد و دستورات پیچیده را به طور همزمان اجرا کند.

شیائومی ردمی XT

شیائومی ردمی XT

از نظر صدا، تلویزیون Redmi XT دارای 4 بلندگوی داخلی، 2 لوله وارونه تقویت کننده باس و صدای مستقل 25 واتی با فرکانس دوگانه است. ادعای رسمی این است که صدایی واضح و بیس مواج دارد. علاوه بر این، تلویزیون از Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کند.

با نگاهی به سایر مشخصات Redmi XT باید گفت که در واقع یک تلویزیون گیمینگ با درگاه های مخصوص بازی است. این دستگاه دارای رابط HDMI 2.1 است که تاخیر ورودی کمتری دارد و تصویر «شکستن» نمی کند. علاوه بر این، این تلویزیون از گواهینامه FreeSync Premium AMD پشتیبانی می کند.

قیمت بازی تلویزیونی REDMI XT

این تلویزیون در سه سایز موجود است و از فردا پیش فروش آن آغاز می شود. کسانی که در پیش فروش شرکت کنند یک کابل HDMI 2.1 رایگان دریافت خواهند کرد. سه مدل و قیمت آنها به شرح زیر است:

  1. 1- مدل 55 اینچی معادل 290 دلار
  2. 2- مدل 65 اینچی معادل 386 دلار
  3. 3- مدل 75 اینچی معادل 690 دلار

نطر شما چی هست؟ آیا این تلویزیون Redmi را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا