اخبار فناوری

تبلت شیائومی پد ۶ مکس با نمایشگر ۱۴ اینچی به همراه Xiaomi Band 8 Pro معرفی شد

در دنیای همیشه در حال تحول فناوری، شیائومی همچنان در خط مقدم نوآوری قدم برمی‌دارد. این کمپانی به طور مداوم، محصولات پیشرفته ای را ارائه می‌کند. امروز، این غول فناوری چینی از «تبلت شیائومی پد ۶ مکس» و «مچ‌بند شیائومی بند ۸ پرو» رونمایی کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این دو دستگاه بیندازیم.

شیائومی پد ۶ مکس از باتری ۱۰,۰۰۰ میلی آمپری و تراشه اسنپدراگون برخوردار است

تبلت شیائومی پد ۶ مکس و مچ‌بند Smart Band 8 Pro، تعهد این کمپانی چینی را به پیشبرد مرز ها، ایجاد تجربه های همه جانبه و افزایش بهره وری نشان می‌دهد. Pad 6 Max از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح 2.8K برخوردار است. غوطه ور شدن بصری را به ارتفاعات جدیدی می رساند. چه در حال تماشای فیلم، ورق زدن عکس‌ها یا خواندن اسناد باشید، رنگ‌های زنده و جزئیات واضح این نمایشگر، شما را مجذوب خود خواهد کرد. یکی از قابلیت های این تبلت جدید شیائومی که آن را متمایز می‌کند، قابلیت های صوتی جذاب Pad 6 Max است. این تبلت از ۸ اسپیکر برخوردار بوده که صدایی فراگیری ایجاد می‌کنند.

تراشه Xiaomi Pad 6 Max

تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نیروی پردازشی مورد نیاز Pad 6 Max را تأمین خواهد کرد. این محصول از یک سیستم خنک کننده ۱۵,۸۳۹ میلی متری برخوردار بوده که پد ۶ مکس را حتی در استفاده های طولانی مدت نیز، خنک نگه می‌دارد. دمای پایین باعث می‌شود تا کاربران بتوانند از پتانسیل کامل این تراشه کوالکام، استفاده کنند. با کمک Snapdragon 8 Plus Gen 1، می‌توانید بازی های سنگین را اجرا کرده و در بخش مالتی تسکینگ نیز، مشکلی وجود نخواهد داشت.

باتری شیائومی پد ۶ مکس

شیائومی Pad 6 Max به باتری بسیار پرظرفیت ۱۰،۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. ادعا می‌‌شود که این تبلت بیشتر از بسیاری از لپ تاپ ها، شارژ دهی خواهد داشت. گنجاندن تراشه Xiaomi Surge G1 در این تبلت، باعث افزایش طول عمر باتری خواهد شد. شیائومی پد ۶ مکس با برخورداری از شارژ معکوس ۳۳ واتی خود، می‌تواند سایر دستگاه ها را نیز شارژ کند. این دستگاه از قابلیت Meeting Toolbox 2.0 نیز برخوردار است. Meeting Toolbox با کاهش نویز هنگام تماس های ویدئویی و جلسات مجازی، صدای شفافی را در اختیار دو طرف می‌گذارد. کیبورد پد ۶ مکس شیائومی، باعث بهبود تجربه کاربران از تایپ کردن می‌شود.

قلم Xiaomi Pad 6 Max

تبلت پد ۶ مکس از قلم های Xiaomi Focus Stylus و Xiaomi Stylus پشتیبانی می‌کند. مدل فوکوس دارای یک کلید بوده که هنگامی که آن را فشار دهید، قلم هوشمند شما به یک نشانگر لیزری تبدیل می‌شود. این قابلیت برای برای ارائه‌ها و برجسته کردن محتوا عالی است. قلم شیائومی همچنین برای آزاد کردن خلاقیت شما بر روی این بوم ۱۴ اینچی فوق العاده است.

نگاهی به Xiaomi Band 8 Pro

به سراغ جدیدترین گجت پوشیدنی شیائومی می‌رویم. Xiaomi Band 8 Pro از طول عمر باتری ۱۴ روزه برخوردار بوده و در صورت فعال بودن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) نیز ۶ روز دوام خواهد آورد. بند ۸ پرو نظارت بر سلامت و تناسب اندام را با یک ماژول نظارت دو کاناله پیشرفته و الگوریتم‌های بهینه شده بازتعریف می‌کند. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، یک صفحه نمایش بزرگ ۱.۷۴ اینچی برای این مچ‌بند جدید در نظر گرفته شده که یک تجربه بصری فراگیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویژگی Album Dial به شما این امکان را می دهد که صفحه نمایش Smart Band 8 Pro را با تصاویر مورد نظر خود، شخصی سازی کنید.

Xiaomi Band 8 Pro

به سراغ قیمت‌ها برویم. قیمت تبلت شیائومی پد ۶ مکس از ۳,۷۹۹ یوآن (۵۲۲ دلار) شروع شده و شیائومی بند ۸ پرو نیز قیمتی معادل ۳۹۹ یوآن (۵۴ دلار) دارد.

شیائومی میکس فولد 3 با لولای مقاوم، اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین قدرتمند رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این محصولات جدید شیائومی چیست؟ آیا حاضر به خرید آن ها هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/14/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D8%AF-%DB%B6-%D9%85%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DB%B1%DB%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا