اخبار فناوری

ردمی K60 Ultra با تراشه Dimensity 9200+ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

در دنیای امروز فناوری، گوشی های هوشمند به طور مداوم در حال پیشرفت هستند و ویژگی‌ های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. برند زیرمجموعه شیائومی، یعنی ردمی، گوشی جدید خود را با نام K60 Ultra معرفی کرده است. این تلفن هوشمند، با برخورداری از ویژگی ها و نوآوری ها، توجهات را به سوی خود جلب می‌کند.

ردمی K60 Ultra از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند

ردمی کی ۶۰ اولترا

ردمی کی ۶۰ اولترا

یکی از بارزترین ویژگی های ردمی K60 Ultra، برخورداری آن از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است. این ویژگی، تجربه بصری روانی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. نمایشگر به کار گرفته شده در کی ۶۰ اولترا، توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت را دارد. این میزان روشنایی باعث می‌شود تا کاربران حتی در زیر نور آفتاب نیز، مشکلی برای مشاهده محتوا نداشته باشند.

باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برای کی ۶۰ اولترا شیائومی در نظر گرفته شده است. این محصول از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی کرده و از تراشه فست شارژ Surge P1 برخوردار است. این تراشه، باعث مدیریت انرژی بهتر و ایمنی بیشتر قابلیت شارژ سریع می‌شود. جدیدترین تلفن هوشمند ردمی، از استاندارد IP68 بهره می‌برد. در حقیقت، ردمی کی ۶۰ اولترا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم خواهد بود. مقاومت در برابر آب باعث می‌شود که این تلفن هوشمند بتواند در برابر سختی های زندگی روزمره مقاومت کند‌.

رنگ های ردمی کی ۶۰ اولترا

سنسور سونی IMX800 برای این گوشی ردمی در نظر گرفته شده است

تراشه پرچمدار ۴ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس در K60 Ultra به کار گرفته شده است. این تراشه دارای حداکثر فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز است. این تلفن هوشمند جدید ردمی از ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS4.0 بهره می‌برد. دوربین این گوشی هوشمند نیز ویژگی‌ های چشمگیری دارد. سنسور  دوربین این دستگاه Sony IMX800 با اندازه 1/1.49 اینچ بوده و توانایی فیلمبرداری 8K با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه را دارد. به کمک این سنسور، کاربران می‌توانند حتی در شرایط نوری نامساعد نیز، عکس های باکیفیتی ثبت کنند.

دوربین Redmi K60 Ultra

هم اکنون، ردمی K60 Ultra برای عرضه در بازار چین معرفی شده است. گفته می‌شود که این دستگاه در بازار جهانی با نام Xiaomi 13T Pro عرضه خواهد شد. همان طور که Xiaomiui اشاره می‌کند، شیائومی ۱۳ تی پرو نیز از استاندارد IP68 برخوردار خواهد بود. این اولین گوشی شیائومی از سری T است که در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

قیمت ردمی کی ۶۰ اولترا شیائومی

به سراغ قیمت های Redmi K60 Ultra می‌رویم. این تلفن هوشمند با تراشه قدرتمند و دوربین حرفه ای خود، می‌تواند نیاز های مختلف کاربران را برآورده کند‌.

۱-نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۲,۵۹۹ یوآن (۳۵۷ دلار)

۲-نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۲,۷۹۹ یوآن (۳۸۵ دلار)

۳-نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت: ۲,۹۹۹ یوآن (۴۱۲ دلار)

۴-نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۳,۲۹۹ یوآن (۴۵۴ دلار)

۵-نسخه ۲۴ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت: ۳,۵۹۹ یوآن (معادل ۴۹۵ دلار)

شیائومی ردمی K50 Ultra رسما معرفی شد: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و شارژ 120 واتی

نظر شما درباره درباره Redmi K60 Ultra چیست؟ حتماً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/14/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-k60-ultra-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-dimensity-9200-%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DB%B1%DB%B4%DB%B4-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا