اخبار فناوری

راهنمای خرید آیفون; کدام مدل به من می آید؟

همه ما هنگام انتخاب یک گوشی اپل سردرگم هستیم: کدام مدل برای من مناسب است؟ آیا باید سراغ گوشی های سری جدید آیفون برویم یا گوشی های میان رده را با قیمت کمتر انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات این مقاله را بخوانید. در این راهنمای خرید آیفون ابتدا به شما از مزایای گوشی های اپل می گوییم. در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام مدل آیفون را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

دلایل محبوبیت گوشی های آیفون را بشناسید

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا روز به روز بر محبوبیت گوشی های آیفون افزوده می شود. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت گوشی های اپل کیفیت ساخت بالا و سهولت استفاده آنهاست. در این راهنمای خرید آیفون به چند نمونه از مهم ترین ویژگی های گوشی های اپل می پردازیم:

  • • سرعت بالاتر: در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی، آیفون‌ها سریع‌تر هستند و در طول زمان سرعتشان کاهش نمی‌یابد. زیرا اپل به طور کامل بر روی بهبود سرعت سیستم عامل iOS تمرکز کرده است.
  • • امنیت اطلاعات: هیچ یک از ما دوست نداریم اطلاعات تلفن همراهمان را به سرقت ببرند. یکی از مهم ترین نکات از نظر شرکت های سازنده گوشی اپل، «حریم خصوصی» و «امنیت اطلاعات» کاربران است.
  • • کیفیت ساخت بالا: در تولید بدنه و چیپست آیفون از ترکیبات سرامیکی ضد خش و فریم های آلومینیومی ضد ضربه استفاده می شود تا کیفیت بسیار خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

علاوه بر این موارد، میرایی کم، رابط کاربری پاسخگو و کارایی از دلایل استقبال و خرید آیفون هستند.

اگر به دنبال بهترین دوربین هستید، به سراغ آیفون 14 پرو بروید

یکی از جدیدترین گوشی های اپل که در سپتامبر 1401 معرفی و وارد بازار شد، آیفون 14 پرو است که با ویژگی های قدرتمند خود طرفداران اپل را شگفت زده کرد. استفاده از سوراخ در پنل جلویی، ارتباط با سیستم ماهواره ای و امکان پیش بینی تصادف از این ویژگی هاست.

بسته تصویربرداری آیفون 14 پرو شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی برای عکاسی در شرایط کم نور، دو دوربین برای عکاسی ماکرو با زوم سه برابری و یک عکس سلفی با زوم خودکار است. همچنین صفحه نمایش این موبایل با فیس آیدی باز می شود.

آیفون 13 پرو مکس; بهترین مدل برای کسانی که به باتری اهمیت می دهند

برخی از مدل‌های قدیمی آیفون، مانند SE 2022، ضعف‌های باتری زیادی داشتند و پس از 5 ساعت استفاده، شارژ آن‌ها خالی می‌شد. اما در مدل آیفون 13 پرو مکس این ضعف به طور کامل برطرف شده است. باتری این مدل از نوع لیتیوم یونی و دارای ظرفیت 4352 میلی آمپر می باشد. شارژ بی سیم نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

نرخ رفرش صفحه نمایش 6.7 اینچی این موبایل 120 هرتز است و در مکان های پرنورتر این میزان افزایش می یابد. سیستم عامل به کار رفته در این گوشی موبایل IOS 15 است که همراه با تراشه Bionic کارایی و سرعت پردازش آن را بسیار افزایش می دهد. تمامی دوربین های این مدل 12 مگاپیکسلی هستند که قیمت آیفون 13 را به صرفه تر می کند.

آیفون 14 پلاس برای کسانی که صفحه نمایش بزرگ را دوست دارند

آیفون 14 پلاس برای افرادی که دوست دارند صفحه نمایش موبایلشان بزرگ باشد مناسب است. اما مانند خرید آیفون 14 پرو مکس. آیفون 14 پلاس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED است که تصاویر را با وضوح رنگ بالا نمایش می دهد و پخش آن بسیار لذت بخش است. دوربین های این گوشی حتی در نور کم عکس هایی با کیفیت بالا ثبت می کنند.

عمر باتری آیفون 14 پلاس برای وبگردی مداوم تا 12 ساعت است و این موبایل با 6 گیگابایت رم و چیپست A15 Bionic قدرت پردازش بالایی دارد.

اگر به دنبال یک آیفون ارزان قیمت هستید، آیفون SE را انتخاب کنید

آیفون SE “قوی ترین گوشی میان رده در بازار” نامیده می شود. یعنی با انتخاب این مدل بدون پرداخت هزینه های گزاف یک آیفون با کیفیت خواهید داشت. مهم ترین ویژگی آیفون SE طراحی ارگونومیک، سبک و بادوام آن است. وزن این گوشی موبایل 148 گرم است و استفاده از آن بسیار آسان است. بنابراین اگر آن را با یک دست نگه دارید، تنها با یک انگشت می توانید به راحتی به تمام نقاط صفحه دسترسی داشته باشید.

به علاوه عملکرد اسپیکر این مدل بسیار خوب است و صدا را در حالت استریو و با کیفیت بالا پخش می کند و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب 12 و 7 مگاپیکسلی هستند که تصاویر و فیلم ها را با کیفیت بالا ضبط می کنند. . بنابراین، اگر قیمت آیفون های رده بالا با بودجه شما مناسب نیست، به سراغ آیفون SE بروید.

با خرید آیفون از فروشگاه معتبر آمیتیس آشنا شوید

در این راهنمای خرید آیفون، مدل های معروف گوشی های اپل را بررسی کرده و بر اساس مهم ترین ویژگی های آن ها به شما معرفی کرده ایم. هنگام خرید گوشی های اپل به فروشگاه های معتبری که محصولات اورجینال اپل را به شما عرضه می کنند مراجعه کنید. یکی از بهترین فروشگاه های لوازم الکترونیک آمیتیس است.

فروشگاه اینترنتی آمیتیس مرجع کامل لپ تاپ، موبایل و لوازم الکترونیکی است که محصولات اورجینال و باکیفیت را در اسرع وقت به شما تحویل می دهد. پشتیبانی دائمی و قیمت های رقابتی و همچنین گارانتی معتبر کلیه محصولات از مهمترین ویژگی های فروشگاه آمیتیس می باشد. برای مشاهده انواع گوشی های اپل و سایر برندها به سایت فروشگاه آمیتیس مراجعه کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا