اخبار فناوری

مشخصات کامل پیکسل 8a گوگل فاش شد: دو ارتقاء بزرگ وجود دارد

تقریباً تمام جزئیات پیکسل 8a به بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند شباهت هایی با نسل قبل دارد و البته ویژگی های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. اکنون، یک گزارش معیار جدید حاوی مشخصات کامل منتشر شده است پیکسل 8a او ظاهر می شود.

مشخصات کامل پیکسل 8a فاش شد: دو تغییر بزرگ وجود دارد

همانطور که قبلا ذکر شد، علیرغم شباهت‌های پیکسل 8a گوگل با نسل قبلی، شاهد برخی ارتقاءهای بزرگ نیز هستیم. این گوشی هوشمند با ظرفیت 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد که دو برابر ظرفیت ذخیره سازی نسل قبل است. پیکسل 7a تنها با پیکربندی 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی به کاربران دسترسی پیدا کرد. یکی دیگر از پیشرفت های مهم مربوط به نرخ به روز رسانی صفحه است که در پیکسل 8a بهبود یافته است. این گوشی هوشمند آینده گوگل دارای نمایشگری با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. اینها تغییرات بزرگی هستند که در تجربه کاربری تفاوت ایجاد می کنند.

پیکسل 8a

با ارتقای حافظه ذخیره سازی، فضای بیشتری برای ذخیره عکس، فیلم، اپلیکیشن یا هر چیز دیگری خواهید داشت و نرخ رفرش بالاتر، تجربه کار با گوشی را لذت بخش تر می کند. حداکثر روشنایی صفحه نمایش نیز به 2000 نیت (1400 نیت با HDR) افزایش یافته است. سایر مشخصات نیز همین است. مانند نسل قبلی، پیکسل 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با پشتیبانی از HDR و نسبت کنتراست بیش از 1,000,000:1 است. صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود.

پیکسل 7a دارای باتری 4385 میلی آمپر ساعتی است. با این حال، پیکسل 8a از باتری 4492 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. گوگل ادعا می کند که این گوشی هوشمند در حالت فوق العاده صرفه جویی در باتری، بیش از 24 ساعت (یا تا 72 ساعت) شارژ می شود. طبیعتا انتظار نداریم که شارژدهی این گوشی هوشمند تفاوت زیادی با نسل قبل داشته باشد. گوشی آینده گوگل از شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی خواهد کرد.

طراحی پیکسل 8a

تبلیغات Pixel 8a

مانند Pixel 8 و Pixel 8 Pro، Pixel 8a نیز 7 سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی را دریافت خواهد کرد. بنابراین کاربرانی که این گوشی هوشمند را خریداری می کنند تا مدت ها نیازی به ارتقای گوشی خود نخواهند داشت. البته به شرطی که تحت تاثیر گجت های جدید پر زرق و برق نباشید. در ابتدا، ما فکر می کردیم که پیکسل 8a به مدت هفت سال به روز رسانی های امنیتی را دریافت می کند. اکنون مطمئن هستیم که این گوشی هوشمند به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل به مدت ۷ سال و همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که این هفت سال از زمان عرضه گوشی Pixel 8a در بازار آمریکا محاسبه می شود و نه از زمان خرید گوشی.

دوربین Pixel 8a شبیه به نسل قبلی است اما ویژگی های نرم افزاری جدیدی به آن اضافه شده است

اگرچه سخت افزار دوربین پیکسل 8a نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است، اما ویژگی های جدیدی به آن اضافه خواهد شد. از جمله این ویژگی ها می توان به ویرایشگر هوش مصنوعی، Best Take و Ultra HDR اشاره کرد. ویژگی های دیگری مانند حالت شب، حذف تاری عکس، پاک کن جادویی و حالت پرتره نیز در دسترس خواهد بود. در قسمت ضبط ویدیو، قابلیت Audio Magic Eraser به شما کمک می کند. بنابراین، می‌توانید با خیال راحت از Pixel 8a خود فیلمبرداری کنید، بدون اینکه ترس از سر و صدای پس‌زمینه ویدیوتان را خراب کند.

Pixel 8a رنگ بندی جذابی خواهد داشت

چند هفته پیش گزارشی منتشر شد که نشان می داد این گوشی هوشمند آینده گوگل در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد. البته رنگ سبز پیکسل 8a دیگر Mint نامیده نمی شود. گوگل نام این رنگ را “آلوئه” گذاشت. دو رنگ سبز متفاوت هستند و Pixel 8a روشن تر از Pixel 8 به نظر می رسد. مدتی پیش تصاویری از قاب محافظ این گوشی هوشمند میان رده آینده گوگل فاش شد که نشان می داد دستگاه احتمالاً در رنگ نارنجی عرضه خواهد شد. همچنین.

عکس‌هایی از قاب محافظ Pixel 8a به بیرون درز کرده است: این قاب در پنج رنگ مختلف ارائه می‌شود

از لایه ها سایر مشخصات پیکسل 8a مشابه نسل قبل خواهد بود. البته این گوشی به جای تراشه Tensor G2 دارای تراشه جدیدی است کشش G3 نسخه 128 گیگابایتی Pixel 8a با قیمت 499 دلار در دسترس خواهد بود در حالی که نسخه 256 گیگابایتی آن 559 دلار قیمت خواهد داشت.

Google Pixel 7a با تراشه Tensor G2 با قیمت 499 دلار عرضه شد

حالا که مشخصات کامل آن فاش شده است، نظر شما در مورد پیکسل 8a چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/05/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8a-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا