اخبار فناوری

هواوی Enjoy 70 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

هواوی Enjoy 70 در چین معرفی شد. این گوشی هوشمند علیرغم آنکه طراحی الهام گرفته شده از سری پرچمدار P60 دارد، اما مشخصات آن میان رده است. این مدل با تکیه بر موفقیت نسل قبل، یعنی Enjoy 60، صفحه نمایش بزرگ و باتری پرظرفیت را حفظ کرده است.

هواوی Enjoy 70 از تراشه Kirin 710A برخوردار است

گوشی Huawei Enjoy 70 دارای شماره مدل FGD-AL00 و یک صفحه نمایش LCD با وضوح HD+ است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۶۰ هرتزی دارد. اینجوی ۷۰ از تراشه قدیمی Kirin 710A استفاده می‌کند. استفاده از تراشه مذکور به آن معنی است که این تلفن هوشمند از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی نخواهد کرد. این دستگاه به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. Enjoy 70 دارای باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری است. این دستگاه از شارژر ۲۲.۵ واتی پشتیبانی کرده و به طور پیش‌فرض از سیستم عامل Harmony OS 4 بهره می‌برد.

Enjoy 70

مطابق با گزارش منبع، این گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید هواوی دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی آن وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین ماکرو نیز به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. سنسور اثرانگشت این گوشی هوشمند بر روی فریم کناری تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های هواوی Enjoy 70 می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱، GPS، NFC، وای فای و پورت USB type-C اشاره کرد. یک دکمه فیزیکی به «Enjoy X» در این دستگاه وجود دارد که می‌توان از آن برای نمایش شبکه‌ای ۹ برنامه ای که اغلب استفاده می‌شوند، استفاده کرد.

قیمت هواوی اینجوی ۷۰ 

همان‌طور که اشاره شد، هواوی Enjoy 70 در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قیمت ۱,۱۹۹ یوآن (معادل ۱۷۰ دلار) و نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۱,۳۹۹ (معادل ۲۰۰ دلار). این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی درخشان، سفید برفی و سبز زمردی قابل تهیه خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره عرضه یا عدم عرضه این دستگاه در بازار جهانی منتشر نشده است.

هواوی Enjoy 60 Pro با تراشه اسنپدراگون و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما Huawei Enjoy 70 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/05/%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-enjoy-70-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DB%B5%DB%B0-%D9%85%DA%AF%D8%A7%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا