اخبار فناوری

تاریخ انتشار Pixel Fold و Pixel 7a در حدود ژوئن پیش بینی می شود

گوگل اخیرا اعلام کرده است کنفرانس سالانه I/O در 20 می برگزار می شود. همزمان با رونمایی رسمی از نسخه جدید اندروید 14، انتظار می رود که این شرکت در نهایت تا شدن پیکسل و پیکسل 7a همچنین در این رویداد معرفی کنید. همچنین، اگر اطلاعات فاش شده جدید درست باشد، تاریخ عرضه Pixel Fold و Pixel 7a حدود ژوئن خواهد بود.

تاریخ انتشار Pixel Fold و Pixel 7a

بر اساس فهرست‌های خرده‌فروشی لو رفته، انتظار می‌رود Google Pixel Fold در اواسط ژوئن سال جاری عرضه شود. 9to5Google دیده ام. همانطور که انتظار می رفت، لیست ها به طور خاص نام گوشی تاشو بعدی گوگل را “Google Pixel Fold” می گذارند. پیکسل 7a نیز همانند نسخه آبی جدید سری A Pixel Buds در همان تاریخ عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه این گوشی ها قرار است از چیپست Tensor G2 موجود در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو سال گذشته استفاده کنند، تاریخ عرضه در ماه ژوئن مطمئناً در درازمدت داخلی پیکسل فولد را تازه نگه می دارد.

تاریخ انتشار Pixel Fold و Pixel 7a

تاریخ انتشار Pixel Fold و Pixel 7a

فهرست‌های خرده‌فروشی همچنین نشان می‌دهند که Pixel Fold در دو رنگ عرضه می‌شود، یک رنگ کربنی که احتمالاً سایه‌ای از مشکی یا خاکستری خواهد بود و همچنین یک رنگ چینی که احتمالاً سفید خواهد بود. همچنین شنیده‌ایم که گوگل در حال برنامه‌ریزی کیس‌های رسمی برای Fold در گزینه‌های رنگی “Haze Midtone”، “Porcelain” و “Sky” است.

در نهایت، به نظر می‌رسد که Pixel Fold تنها در یک نوع حافظه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود، یا حداقل این کوچک‌ترین گزینه موجود بر اساس فهرست‌های خرده‌فروشی است. نسخه 512 گیگابایتی را هم دیدیم اما فقط در رنگ «کربن».

پیکسل 7a در رنگ‌های کربنی، پنبه‌ای و آبی قطبی عرضه خواهد شد. رولاند کوانت از WinFuture او همچنین به احتمال آینده رنگ «یشم» اشاره کرد. لیست ها همچنین 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را به عنوان تنها گزینه برای گوشی نشان می دهند که مطابق با مدل های قدیمی سری A است.

نظر شما در مورد تاریخ عرضه Pixel Fold و Pixel 7a چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا