اخبار فناوری

تاریخ رونمایی Galaxy F15 سامسونگ اعلام شد: ۱۴ اسفند

سامسونگ رسماً تاریخ رونمایی Galaxy F15 را اعلام کرد. این تلفن هوشمند میان‌رده در اوایل ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر sAMOLED برای Galaxy F15 تأیید شد

سامسونگ، این غول فناوری کره جنوبی، رسماً تأیید کرد که تاریخ رونمایی Galaxy F15 روز چهارم مارس ۲۰۲۴ (چهاردهم اسفند ماه) خواهد بود. همچنین تایید شده که گلکسی F15 از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. انتظار داریم که این تلفن هوشمند مقرون به صرفه، از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

تاریخ رونمایی Galaxy F15

براساس اطلاعات منتشر شده، Galaxy F15 دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی خود خواهد بود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. افشای اطلاعاتی اخیر نشان داده که گلکسی F15، چهار آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کند. این دستگاه تا ۵ سال نیز موفق به دریافت به‌روزرسانی های امنیتی می‌شود. با نگاهی به تصویر منتشر شده از سوی سامسونگ، متوجه می‌شویم که این دستگاه دارای یک ناچ قطره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی است. نمایشگر Super AMOLED به‌کارگرفته شده در این تلفن هوشمند، رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، به تازگی Galaxy F15 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این بنچمارک، برخی از مشخصات تلفن هوشمند مذکور را نشان می‌دهد. نسخه‌ای از Galaxy F15 به ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI به دست کاربران می‌رسد. این گوشی هوشمند میان‌رده در تست های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک Geekbench به ترتیب موفق به کسب امتیازات ۶۹۰ و ۱,۷۵۲ شده است.

تصاویر رسمی گلکسی F15 سامسونگ به‌همراه مشخصات این گوشی فاش شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/21/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-galaxy-f15-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF-%DB%B1%DB%B4-%D8%A7%D8%B3/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا