اخبار فناوری

نسخه Satellite Edition اوپو Find X7 Ultra با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، نسخه Satellite Edition اوپو Find X7 Ultra رسماً معرفی شد. نسخه استاندارد این تلفن هوشمند در اوایل ۲۰۲۴ رونمایی شده بود، و اولین گوشی جهان با دوربین دوگانه پریسکوپی است.

مشخصات نسخه Satellite Edition اوپو Find X7 Ultra مشابه مدل استاندارد است

پس از گذشت سه ماه از رونمایی اوپو Find X7 Ultra، مدل Satellite Edition این تلفن هوشمند رونمایی شده است. همان‌طور که از نام این گوشی جدید مشخص است، شاهد اضافه شدن قابلیت ارتباط ماهواره‌ای هستیم. این مدل با طراحی نوآورانه آنتن، به کاربران اجازه می‌دهد تماس های ماهواره ای دوطرفه برقرار کنند. همچنین این گوشی هوشمند توانایی تبادل پیام های ماهواره‌ای را دارد.

اوپو Find X7 Ultra Satellite Communication

به جز ویژگی ارتباط ماهواره‌ای، سایر مشخصات Oppo Find X7 Ultra Satellite Edition مشابه نسخه استاندارد است. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش خمیده ۶.۸۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۶۸ پیکسل است. این نمایشگر، رفرش ریت تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5X و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 بهره می‌برد. باتری در نظر گرفته شده برای Find X7 Ultra دارای قابلیت ارتباط ماهواره‌ای، ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و توسط آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود.

اوپو Find X7 Ultra Satellite Edition همچنان با مجموعه دوربین های همه کاره خود، کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، برای عملکرد عالی در نور کم، بهره می‌برد. یکی از دوربین های تله‌فوتو وضوح ۵۰ مگاپیکسلی، فاصله کانونی ۶۵ میلی‌متری و گشودگی دیافراگم f/2.6 دارد. دوربین سوپر تله‌فوتو نیز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۱۳۵ میلی‌متری و گشودگی دیافراگم f/4.3 مجهز شده است.

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده است، دوربین چهارم از نوع اولتراواید بوده و باز هم سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f/2.0 دارد. برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی به همراه دیافراگم f/2.4 استفاده شده است.

قیمت اوپو فایند ایکس۷ اولترا با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای

در حال حاضر، اوپو Find X7 Ultra Satellite Edition تنها در یک نسخه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند با قیمت ۷,۴۹۹ یوآن (معادل ۱,۰۳۸ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. فروش این دستگاه از ۲ آوریل (۱۴ فروردین ماه) آغاز می‌شود.

امتیاز DxOMark دوربین اوپو Find X7 Ultra مشخص شد: جایگاه اول برای اوپو

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اوپو با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/29/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-satellite-edition-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-find-x7-ultra-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا