اخبار فناوری

ظرفیت باتری شیائومی ۱۴ اولترا مشخص شد: بیشتر از نسل قبل

فردا (۲۲ فوریه/ ۳ اسفند) شیائومی، رویدادی را در کشور چین برگزار خواهد کرد. در این رویداد، تبلت Xiaomi Pad 6S Pro و Xiaomi 14 Ultra رونمایی می‌شود. این تلفن هوشمند پرچمدار، در مقایسه با نسل قبل چندین ارتقاء خواهد داشت. این غول فناوری چینی، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، ظرفیت باتری شیائومی ۱۴ اولترا را به اشتراک گذاشته است.

باتری شیائومی ۱۴ اولترا ظرفیت ۵,۳۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت

هم اکنون می‌دانیم که Xiaomi 14 Ultra از یک باتری ۵,۳۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. عمر باتری این گوشی هوشمند، نسبت به نسل قبل ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است. با وجود افزایش ظرفیت، اما اندازه این باتری کاهش پیدا کرده است.

باتری شیائومی ۱۴ اولترا با جدیدترین فناوری آند کربن سیلیکون، تولید شده است. نکته قابل توجه این است که باتری این گوشی هوشمند در بین همتایان خود بالاترین چگالی انرژی را با 779Wh/L ارائه می‌دهد. هنوز به طور رسمی اطلاعاتی درباره توان شارژر Xiaomi 14 Ultra منتشر نشده است. اما شایعات، نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند پرچمدار از شارژ سریع ۹۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی از شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی کند.

ظرفیت باتری Xiaomi 14 Ultra

وقتی صحبت از دوام به میان می‌آید، این شرکت ادعا می‌کند که فریم میانی Xiaomi 14 Ultra دو برابر در برابر خم شدن مقاومت بیشتری خواهد داشت. صفحه نمایش نیز ۱۰ برابر در هنگام سقوط، مقاوم‌تر شده و قاب پشتی چرمی نیز، ۶ برابر مقاوم‌تر از گذشته خواهد بود. تأیید شده که شیائومی ۱۴ اولترا گواهی دوام پنج ستاره SGS را دریافت کرده است.

مقاومت شیائومی ۱۴ اولترا بیش از پیش خواهد بود

این تلفن هوشمند پرچمدار در رنگ های مشکی و سفید قابل تهیه خواهد بود. تصاویر منتشر شده رسمی، پنل پشتی چرمی Xiaomi 14 Ultra را نشان می‌دهد. مطابق با گزارش منبع، اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه در یک نسخه آبی رنگ، با قاب پشتی شیشه‌ای، نیز قابل تهیه خواهد بود. احتمالا نسخه آبی رنگ شیائومی ۱۴ اولترا تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا به‌صورت رسمی تأیید شد + نمونه عکس‌های دوربین

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار جدید شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/21/%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا