اخبار فناوری

تاثیر تلویزیون شهری ویدئو وال در تبلیغات کسب و کار

در صنعت تبلیغات تصاویر بزرگ و متحرک تاثیر بیشتری را بر مخاطبان خواهد گذاشت. مخصوصا این که ایده‌های بسیاری را برای نمایش و معرفی محصولات خود داشته باشید و بخواهید آن‌ها را در معرض دید تعداد زیادی از کاربران قرار دهید. اما برای اینکه از تاثیر تلویزیون شهری ویدئو وال را در تبلیغات کسب و کار بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراهی‌مان کنید.

تاثیر تصاویر و تجربیات ستاره ای بر تبلیغات

در سال‌های گذشته کسب و کارها برای معرفی محصولات و خدمات خود به کاربران، از ویدئو پروژکتورهایی بزرگ استفاده می‌کردند. در این روش می‌بایست فوکوس لنز، ترکیب لبه‌های بین دو تصویر، یا گاهی فقط برای ایجاد یک تصویر روی دیوار، صفحه نمایش LCD/LED را به کار برد. چراکه تصویری واضح را حتی در طول روز به نمایش خواهدگذاشت.

 

بیشتر بدانید» از دیگر صفحات نمایشگری که می‌تواند ویدئوهای تبلیغاتی را به خوبی به کاربران در مراکز خرید و مجتمع های تجاری نمایش دهد، نمایشگرLED سقفی است. از آنجاییکه روش و مکان نصب این نمایشگرها با بقیه متفاوت است می‌تواند تاثیر بسیاری را در ذهن مخاطب گذاشته و او محصول شما را بیشتر به خاطر بسپارد. اما این مورد منوط بر این است که ویدئوی تولید شده تبلیغاتی از چه میزان کیفیتی برخوردار باشد.

در ویدئو وال مشکل کیفیت تصویر برطرف شده است

زمانی که شما برای معرفی محصول‌تان قصد دارید زیر بار هزینه بالای تبلیغات بروید، تمام انتظاری که از نمایش تبلیغ خود دارید این است تصاویر با جزئیاتی بالا نمایش داده شود. به همین خاطر انتخاب ویدئو وال مناسب می‌تواند تصاویر را با صفحه نمایش‌های بزرگتر، جزئیات بیشتر، کنتراستی استثنایی و… در معرض دید عموم قرار داد. برای اینکه بتوانید جزئیات تصویر را به درستی روی ویدئوهای خود اعمال کرده باشید، پیشنهاد می‌کنیم از مزایای تولیدکننده تلویزیون شهری بهره‌مند شوید تا هزینه‌ای را که برای تبلیغ درنظر گرفته‌اید زودتر از قبل با مشتری به شما بازگردد.

بیشتر بخوانید» بدون شک در سطح شهر، مجتمع‌های تجاری و… نمایشگرهای عظیم‌الثه‌ای را دیده‌اید که بسیاری از کسب و کارها بااستفاده از آن خودشان را به مخاطبین معرفی می‌کنند. در صورتی که می‌خواهید شما هم از این فضای تبلیغاتی استفاده کنید، بایستی با تلویزیون شهری مجتمع تجاری و تفریحی بیشتر آشنا شوید.

قابلیت های پردازش قدرتمند با استفاده از ویدئو وال

ویدئو وال این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا انواع مختلف محتوا را در یک بازه و در ابعاد بزرگ یا منحصر به فرد به نمایش خواهدگذاشت. البته باید در نظر داشته باشید که تیم طراح و نیازهای محتوایی شما به درستی در ویدئوی بارگذاری شده پیاده شود. این مورد به شما کمک خواهدکرد که درباره نحوه انتقال محتوا از پخش کننده به ویدئو وال، از قابلیت‌های پردازش مناسبی استفاده شود.

گزینه های سفارشی برای سخت افزار برای ویدئو وال

ویدئو وال‌ها از نمایشگرهای زیادی تشکیل شده که برای ایجاد یک تصویر یا ویدئویی یکپارچه به هم متصل می‌شوند. گرچه در انتخاب ابعاد و اندازه‌های نمایشگر دستتان باز خواهدبود. ضمن اینکه انعطاف‌پذیری طراحی برای انطباق با ویژگی‌های معماری، سخت افزار ویدئو وال، توانایی پخش محتوا در ساعات کاری آن هم برای مدت زمانی طولانی دیگر ویژگی به کاربردن ویدئو وال خواهدبود.

محتوای ویدئویی را به هر روشی که می خواهید ارائه دهید

دیوارهای ویدئویی این امکان را به شما می‌دهد تا محتواها و پیام رسانی یا تعاملی باشد.

ویدئو وال، تعامل را با مشتری افزایش خواهد داد

ویدئویی را که برای معرفی محصولاتان به عنوان محتوایی ویدئویی برای تبلیغ در نظر می‌گیرید. در این ویدئو باید سعی کنید به همه‌ی سوالات مشتری خود پاسخ داده و به گونه‌ای آن را شخصی سازی کنید که مشتری بتواند با محتوا ویدئویی تعامل برقرار کند. پس پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را برای برقراری ارتباط با مشتری و ارائه اطلاعاتی ارزشمند به او از دست ندهید.

ویدئو وال، نام تجاری تان را به اشتراک می گذارد

مهم‌ترین نکته‌ای که درباره استفاده از ویدئو وال و تبلیغات ویدئویی باید به آن توجه داشت، معرفی برند و کسب و کارتان به مخاطب است. پس باید برند را به شکلی به واسطه تبلیغات معرفی کنید که حس اعتماد و وفاداری را در مشتری به وجود بیاورد. نصب ویدئو وال می‌تواند تصویری واضح از برندتان را در ذهن مخاطب ایجاد کند تا به این وسیله گام بزرگی را برای برندینگ بردارید.

با ویدئو وال محصولات براساس تقاضا و فصل تبلیغ کنید

پیشنهاد می‌کنیم بودجه تبلیغاتی خود را با برنامه‌ریزی صحیح خرج کنید. به عنوان مثال زمانی که می‌خواهید از ویدئو وال یا تلویزیون‌های شهری برای معرفی خود استفاده کنید، بایستی محصولات و خدماتی را انتخاب کنید که متناسب با فصل و تقاضای مخاطب باشد. البته در کنار این موارد می‌توانید سایر محصولات‌تان را نیز معرفی کنید تا به این وسیله در افزایش شناخت مخاطب از محصول و همینطور فروش تاثیر بگذارید.

کلام پایانی

امروزه روش‌های زیادی برای معرفی محصول و خدمات در تبلیغات استفاده می‌شود. در کنار این روش‌ها ابزارهای جدیدی هم به کمک صنعت مارکتینگ آمده است. از جمله این ابزارها که در سطح شهر، مجتمع‌های تجاری و… بیشتر به چشم می‌آید، تلویزیون‌های شهری و ویدئو وال هستند که از تاثیر آن بر تبیلغات به تفصیل صحبت کردیم.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/12/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا