اخبار فناوری

تاریخ رونمایی سری ROG Phone 8 ایسوس مشخص شد: ۲۶ دی و در کشور چین

تاریخ رونمایی سری ROG Phone 8 در کشور چین مشخص شد. اخیراً تأیید شده است که این تلفن ها هوشمند در بازار جهانی هم عرضه می‌شوند. این دستگاه ها دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه سیستم خنک‌کننده پیشرفته ایسوس خواهند بود تا بهترین عملکرد ممکن را در هنگام بازی، ارائه کنند.

سری ROG Phone 8 در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد

تاریخ رونمایی سری ROG Phone 8 ایسوس ۲۶ دی ماه خواهد بود. اطلاعیه جدید ایسوس جزئیات بیشتری را در در مورد این تلفن های هوشمند فاش نمی‌کند. تنها تأیید می‌کند که این گوشی ها در تاریخ مذکور و در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر (به وقت محلی) معرفی می‌شوند. طراحی قاب پشتی راگ فون ۸ به اشتراک گذاشته شده است. کاربران با تغییراتی در پوستر منتشر شده از سوی ایسوس، به تصویری واضح‌تر دست یافتند. این تصویر، ماژول دوربین بازطراحی شده ROG Phone 8 را نشان می‌دهد.

گوشی هوشمند گیمینگ آینده ایسوس دارای ماژول دوربین مربعی شکل است که لبه سمت راست آن جدا شده و در حقیقت یک پنج ضلعی است. بر روی این ماژول، سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED دیده می‌شود. از آنجایی که هیچ نور LED RGB در قاب پشتی این دستگاه دیده نمی‌شود، احتمالا تصویر به اشتراک گذاشته شده از سوی ایسوس مربوط به نسخه استاندارد سری راگ فون ۸ است. هر سه مدل این سری یعنی ROG Phone 8 استاندارد، ROG Phone 8 Pro و ROG Phone 8 Ultimate در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده اند.

لیست بنچمارک Geekbench نشان داد که نسخه استاندارد دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم بوده، در حالی که نسخه های Pro و Ultimate از ۲۴ گیگابایت حافظه رم برخوردارند. احتمالا نسخه معمولی از مدل استاندارد تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. اما نسخه های Pro و Ultimate از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اورکلاک شده برخوردار خواهند بود.

شاید تاریخ معرفی جهانی سری راگ فون ۸ هجدهم دی ماه باشد

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، با وجود آنکه هنوز تاریخ رونمایی جهانی سری ROG Phone 8 مشخص نشده، اما می‌دانیم که ایسوس در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) ،یک روز قبل از نمایشگاه CES 2024، رویدادی را برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که در این رویداد، گوشی های هوشمند گیمینگ این برند برای عرضه در بازار جهانی معرفی شوند.

طراحی گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 رسما به نمایش گذاشته شد

نظر شما درباره سری راگ فون ۸ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/12/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-rog-phone-8-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%B3-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B2%DB%B6-%D8%AF%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا