اخبار فناوری

بزرگترین آیفون جهان با ارتفاع نزدیک به 2 متر و قابلیت استفاده را ببینید!

اگر بحث وزن و خوش‌دستی را کنار بگذاریم، در سایر موارد می‌توان گفت که استفاده از یک گوشی با نمایشگر بزرگ تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای است. رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های پیام‌رسان، تماشای محتوای تصویری و بازی در یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بسیار لذت‌بخش‌تر بوده و عمر باتری این گوشی‌ها نیز عموماً طولانی‌تر است. اما آیا آیفون پرو مکس 6.7 اینچی بزرگترین آیفونی است که می‌توانید داشته باشید؟ یک یوتیوبر اخیراً هیولایی را ایجاد کرده است که او آن را “بزرگترین آیفون جهان” می‌نامد و با ارتفاع نزدیک به 2 متر، واقعاً می‌شود با این دستگاه کار کرد!

بزرگترین آیفون جهان

یکی از محبوب‌ترین کانال‌های اخیر یوتیوب با نام Matthew Beem که اغلب بینندگان خود را با محتوای سرگرم‌کننده درگیر می‌کند، به تعداد قابل‌توجهی بیننده رسیده است و آخرین ویدیوی او نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیم در ویدیوی خود با عنوان “بزرگترین آیفون جهان را ساختم” درواقع موفق شده است تا به‌معنای واقعی کلمه بزرگترین آیفون جهان را بسازد.

بزرگترین آیفون جهان

بزرگترین آیفون جهان

آیفون متیو بیم درحقیقت حدود دو متر ارتفاع دارد و همچنین کاملاً عملیاتی است. بااین‌حال، این یک آیفون واقعی نیست. این گوشی غول‌پیکر درواقع ترکیبی از دستگاه‌های مختلف است. نمایشگر آن از پنل‌های لمسی ساخته شده است که برای تلویزیون‌ها استفاده می‌شود. این نمایشگر همچنین به مک مینی متصل بوده که به آن امکان می‌دهد تا همه برنامه‌ها و عملکردهای مشابه آیفون را اجرا کند، اما در مقیاس بسیار بزرگتر.

بااین‌حال تقریباً همه‌چیز در این دستگاه کار می‌کند. این یوتیوبر دستگاهی را که برای انجام همه کارها از کلیک کردن بر روی عکس‌های سلفی گرفته تا تنظیم تایمر و خرید ازطریق Apple Pay، در دنیای واقعی به‌نمایش می‌گذارد. او حتی آن را در یک سفر به اطراف شهر نیویورک می‌برد، جایی که از آن برای حرکت در پارک مرکزی، سوار شدن در مترو و بازدید از استودیوی MKBHD استفاده می‌کند.

 

 

دیدگاه شما پیرامون بزرگترین آیفون ساخت دست بشر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/25/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D9%87-2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا