اخبار فناوری

بهترین هدفون بیتس کدام است؟ معرفی 4 مدل از پرفروش‌ترین‌ها!

اگر از چند نفر بپرسید که بهترین برند هدفون کدام است؟ مسلما برند Beats جزو یکی دو مورد اولی است که به شما معرفی میکنند. برند Beats Electronics با نام تجاری Beats by Dr.Dre، شرکت آمریکایی تولیدکننده تجهیزات صوتی است که تقریبا همه آن را میشناسند. شرکت بیتس در سال ۲۰۰۶ توسط رپر معروف Dr.Dre و تهیه‌کننده فیلم و موسیقی Jimmy Lovine پایه‌گذاری شد.

کیفیت بی‌نظیر و تنوع بالای محصولات بیتس باعث شده است تا بسیاری از افراد به‌دنبال خرید هدفون بیتس اصل باشند؛ به همین دلیل در ادامه این مطلب بهترین هدفون بیتس را به شما معرفی میکنیم تا خرید بهتری را متناسب با نیاز خود انجام دهید. اگر شما هم شیفته محصولات شرکت بیتس هستید، ادامه این مطلب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

1.   هدفون Beats Fit Pro؛ بهترین هدفون بیتس هنگام تمرینات ورزشی و فعالیت‌های روزمره

ایرفون نویز کنسلینگ Beats Fit Pro یکی از بهترین گزینه‌هایی است که هنگام خرید هدفون بیتس اصل میتوانید به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود به آن فکر کنید. طراحی جالب گوشی‌های هدفون Beats Fit Pro و استفاده از باله‌های راحت و ایمن در طراحی این هدفون باعث شده است تا این هدفون به‌راحتی در گوش قرار بگیرد و هنگام تمرینات ورزشی و فعالیت‌های بدنی از گوش خارج نشود.

هدفون بیتس مدل Fit Pro تا ۶ ساعت زمان پخش موسیقی دارد و با قرار گرفتن در کیس شارژ تا ۱۸ ساعت دیگر نیز شارژ خواهد داشت. قیمت هدفون Beats Fit Pro در مقابل کیفیت بالای پخش و انتقال صدا و سایر قابلیت‌های کاربردی این هدفون بسیار منطقی به نظر میرسد. روی هر کدام از گوشی‌های هدفون بیتس فیت پرو، دکمه‌های کلیکی تعبیه شده است که به کمک آن‌ها میتوانید پخش موسیقی را کنترل کنید.

2.   هدفون Beats Studio 3؛ شیک‌ترین هدفون بیتس اصل با طراحی بی‌نظیر

هدفون Beats Studio 3 Wireless یکی از شیک‌ترین هدفون‌های طراحی‌شده در شرکت بیتس محسوب میشود و به‌عنوان آخرین مورد در لیست بهترین هدفون بیتس به آن اشاره میکنیم. این هدفون بیتس به صورت Over-Ear طراحی شده است و هنگامی که آن را روی سر خود میگذارید دورتادور گوش شما را میپوشاند. بالشتک هدفون بیتس استودیو ۳ بسیار نرم و راحت بوده و در صورت استفاده طولانی‌مدت هیچ‌گونه ناراحتی در ناحیه گوش احساس نخواهید کرد. هدفون Beats Studio 3 با بلوتوث نسخه 4.2 و جک 3.5 میلی‌متری AUX به دستگاه‌های مختلف وصل میشود.

این مدل هدفون بیتس با تکنولوژی Pure ANC همه صداهای مزاحم در محیط را حذف کرده تا موسیقی را با بالاترین کیفیت بشنوید. علاوه‌بر این، پشتیبانی از فناوری Spatial Audio باعث شده است تا تماشای فیلم و استفاده از هدفون بیتس استودیو 3 هنگام گیمینگ به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل شود. قیمت هدفون بیتس اصل مدل استودیو 3، در رده محصولات نسبتا گران شرکت بیتس قرار میگیرد؛ بااین‌حال اگر کیفیت محصول برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، به‌هیچ‌عنوان در خرید هدفون بیتس اصل Studio 3 درنگ نکنید.

3.   هدفون Beats Flex؛ بهترین هدفون دورگردنی بیتس

یک نمونه دیگر از بهترین هدفون بیتس، هدفون Beats Flex است که ویژگی‌های بی‌نظیری دارد. این محصول به‌صورت مشترک توسط شرکت بیتس و کمپانی Apple تولید شده است و در دسته ایرفون‌های گردنی قرار میگیرد. استفاده از این هدفون در زمان ورزش به‌دلیل نوع طراحی هدفون Flex بیتس، وزن سبک و انعطاف بالا بسیار راحت است. گوشی‌های این ایرفون خاصیت آهنربایی دارند و بعد از خارج کردن هدفون از گوش، گوشی‌ها به یکدیگر می‌چسبند و از دور گردن نمی‌افتند. قیمت هدفون Beats Flex نسبت به قیمت beats fir pro ارزان‌تر است، ولی قیمت پایین‌تر این محصول دلیل بر کیفیت کمتر آن نیست.

ایرفون Beats Flex به دلیل برخورداری از چیپست‌های اپل، از رابط کاربری بسیار آسان روی گوشی‌ها و تبلت‌های اپل برخوردار است و روی گوشی‌های موبایل اندرویدی نیز، امکان اتصال به نرم‌افزار اختصاصی Beats  برای شخصی‌سازی و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دارد. هدفون بیتس فلکس با هر بار شارژ کامل به مدت ۱۲ ساعت کار میکند و با استفاده از فناوری Fast Charge با ۱۰ دقیقه شارژ میتوانید به مدت ۱.۵ ساعت از هدفون خود استفاده کنید. کیفیت بالای پخش صدا و قابلیت‌های Betas Flex آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبدیل کرده است.

4.   هدفون Beats Solo Pro؛ بهترین هدفون بیتس از نظر قدرت باتری

به‌عنوان دومین مورد در لیست بهترین هدفون بیتس، قصد داریم هدفون بی‌سیم Beats Solo Pro را به شما معرفی کنیم. این هدفون بلوتوثی طراحی بسیار زیبا و مینیمالی دارد و یکی از قابلیت‌های برجسته آن، نویزکنسلینگ (Noise Cancelling) است. این هدفون جذاب با کاهش صدای اضافه محیط، صدای موسیقی و مکالمات را با بهترین کیفیت ممکن انتقال میدهد.

هدفون Solo Pro از شرکت بیتس، برای استفاده روزانه و ورزش یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار محسوب میشود. باتری Beats Solo Pro بسیار قوی بوده و در صورت روشن بودن نویز کنسلینگ تا ۲۲ ساعت و در صورت خاموش بودن این قابلیت تا ۴۰ ساعت شارژ دارد. قیمت هدفون بیتس سولو پرو نسبت به برندهای میان‌رده مسلما بیشتر است؛ ولی کیفیت ارائه‌شده در پخش صدا از این هدفون رقیب ندارد. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این هدفون پشتیبانی از دستیار صوتی Alexa، Google Assistant و Siri محسوب می‌شود.

تجربه لذت‌بخش خرید هدفون بیتس اصل از فروشگاه تهران اسپیکر

در این مطلب ۴ نمونه از بهترین هدفون‌های بیتس را به شما معرفی کردیم. تنوع محصولات شرکت بیتس بسیار بالا است و معرفی بهترین هدفون بیتس در یک مطلب نمیگنجد؛ به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم برای مشاهده محصولات متنوع شرکت بیتس و خرید هدفون بیتس اصل به سایت فروشگاه تهران اسپیکر سر بزنید.

در این سایت به نشانی tehranspeaker.com، امکان مشاهده قیمت هدفون بیتس اصل در مدل‌های بسیار متنوع و مقایسه مشخصات هر کدام از آن‌ها فراهم شده است. بعد از بررسی مشخصات و قیمت هدفون بیتس در این سایت، به‌راحتی میتوانید هدفون موردنظرتان را متناسب با بودجه و نیاز خود خریداری کنید و در سریع‌ترین زمان تحویل بگیرید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/25/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D8%B3-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-4-%D9%85%D8%AF%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا