اخبار فناوری

تاریخ رونمایی میکس فولد ۳ شیائومی مشخص شد: ۲۳ مرداد ماه

سرانجام، تاریخ رونمایی میکس فولد ۳، به طور رسمی از سوی شیائومی اعلام شد. چند روز پیش، این کمپانی وجود MIX Fold 3 را تأیید کرده بود. این غول فناوری چینی تأیید کرده که گوشی هوشمند تاشو آینده خود را با همکاری لایکا معرفی خواهد کرد.

تیزر و پوستر شیائومی میکس فولد ۳ شایعات گذشته را تأیید می‌کند

شیائومی با انتشار پستی در ویبو، رسماً تاریخ رونمایی میکس فولد ۳ را مشخص کرد. هم اکنون می‌دانیم که این گوشی هوشمند تاشو در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد ماه) و ساعت ۱۹ (وقت محلی) معرفی می‌شود. در پوستر منتشر شده، به ضخامت کم و نازک بودن این گوشی اشاره شده است. در پوستر و تیزر رونمایی MIX Fold 3، می‌توان مشاهده کرد که این تلفن هوشمند از دوربین چهارگانه برخوردار خواهد بود. هر چهار لنز دوربین این دستگاه در یک ماتریس مربعی شکل قرار گرفته اند. قسمت بالایی قاب پشتی MIX Fold 3 از شیشه تشکیل شده، در حالی که قسمت های دیگر دارای تکسچر چرمی است.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

همان طور که قبلاً گزارش شده بود، دوربین چهارگانه به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند تاشو «Leica Optical Four-Camera» نام خواهد داشت. این مجموعه دوربین شامل موتور های OIS کوچک شده، ماژول های تله فوتو پریسکوپی کوچک و به طور کلی، طراحی انباشته است. مشخص شده که Xiaomi MIX Fold 3 از دوربین تله فوتو پریسکوپی با توانایی زوم ۵ برابری اپتیکال، برخوردار خواهد بود. همچنین گزارش شده است که این گوشی تاشو دارای یک صفحه نمایش داخلی ۸.۰۲ اینچی است که از وضوح FullHD+ بهره می‌برد. نمایشگر کاور این دستگاه اندازه ۶.۵ اینچی داشته، و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

شیائومی میکس فولد ۳ از لولای قطره ای با طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود. این لولای جدید باعث می‌شود تا تلفن هوشمند مورد بحث، بدنه ای نازک و سبک داشته باشد. گفته می‌شود که MIX Fold 3 از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است‌. این تراشه بر اساس فرآیند ساخت ۴ نانومتری TSMC، تولید شده است. پردازنده مرکزی این تراشه از هسته قدرتمند Cortex-X3 (با حداکثر فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز) بهره می‌برد. پردازنده Adreno 740 به همراه مودم Snapdragon X70 5G، برای این چیپست در نظر گرفته شده است. شیائومی میکس فولد ۳ از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که شیائومی در روز های آینده، ویژگی های برجسته گوشی تاشو آینده خود را به اشتراک بگذارد.

تصویر زنده شیائومی میکس فولد 3 فاش شد: دوربین چهارگانه با لنز پریسکوپی

نظر شما درباره طراحی Xiaomi MIX Fold 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/09/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B3-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا