اخبار فناوری

برند پورشه دیزاین با سری Honor Magic 6 به بازار موبایل باز می‌گردد

احتمالا به یاد دارید که هواوی برای عرضه محصولات فوق پریمیوم خود با برند Porsche Design همکاری کرد. برای چند این سال این دو اسم به‌یکدیگر گره خورده بودند تا ماجرای تحریم‌ها پیش آمد و هواوی برند جدید Ultimate Design را برای خود رونمایی کرد. با این حال این پایان حضور برند پورشه دیزاین در بازار موبایل نیست. به تازگی می‌شنویم که برند پورشه دیزاین با سری Honor Magic 6 به بازار موبایل باز می‌گردد.

بازگشت برند پورشه دیزاین با سری Honor Magic 6 به بازار موبایل

آنر در حال آماده شدن برای معرفی سری پرچمدار بعدی خود با نام Magic 6 است. با توجه به گزارش جدیدی که منتشر شده، در این سری ۳ گوشی وجود خواهد داشت. گفته شده که این سه عضو شامل موارد زیر است:

  1. ۱- مجیک ۶
  2. ۲- مجیک ۶ پرو
  3. ۳- مجیک ۶ آلتیمیت

البته گفته می‌شود که یک مدل پورشه دیزاین در دست ساخت بوده که ممکن است جایگزین مدل Ultimate شود.

طبق گفته این گزارش، همه گوشی‌های ذکر شده دارای ۲ دوربین سلفی قرار گرفته درون سوراخ نمایشگر بیضوی خواهند بود. این تلفن‌ها «اندازه متوسط»، «سایز بزرگ» و «اندازه بسیار بزرگ» نامیده می‌شوند که دو گوشی اول دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای هستند.

تصویر غیررسمی منتسب به آنر مجیک ۶ پرو با سوراخ نمایشگر بیضوی

تصویر غیررسمی منتسب به آنر مجیک ۶ پرو با سوراخ نمایشگر بیضوی

طراحی جزیره دوربین بزرگترین مدل چیزی بین دایره و مستطیل خواهد بود، چیزی مانند Magic 5 Ultimate، یعنی همان تصویر اول مطلب. با این حال گزارشی که به زبان چینی منتشر شده کاملا واضح نیست و می تواند به «طراحی جدید پورشه» یا یک گوشی هوشمند کاملاً متفاوت اشاره کند.

پورشه دیزاین یک استودیوی طراحی است و توسط همان شخصی که اولین خودروی اسپرت پورشه 911 را در دهه 60 طراحی کرد، تأسیس شد. در دنیای تلفن های همراه، قبل از همکاری با هواوی برای بیش از هفت سال، چندین گوشی هوشمند بلک بری تولید شده بود.

آنر در حال حاضر پیشروترین شرکت گوشی‌های هوشمند در چین است و اگر این گزارش صحیح باشد، شراکت پورشه دیزاین را از مالک سابق خود می‌گیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر یک گوشی پورشه دیزاین از آنر هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/05/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%B4%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-honor-magic-6-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا