اخبار فناوری

رونمایی گوشی تاشو هواوی Pocket S2 به سال آینده میلادی موکول شد؟

در ابتدا گفته می‌شد که گوشی هوشمند تاشو هواوی Pocket S2 در ماه دسامبر رونمایی خواهد شد. هم اکنون یک افشاگر اطلاعات به نام FixedFocus، ادعا می‌کند که معرفی این دستگاه تا فوریه ۲۰۲۴ (اواسط بهمن تا اوایل اسفند) به تعویق افتاده است.

هواوی Pocket S2 تا اوایل اسفند معرفی می‌شود

در ابتدا قرار بود که هواوی Pocket S2 در ماه جاری میلادی و در کنار نوا ۱۲ معرفی شود. اما ظاهراً رونمایی این تلفن هوشمند تاشو به سال آینده میلادی موکول شده است. هواوی در بازار گوشی‌های تاشو پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و دستگاه‌ها را در سه دسته مجزا عرضه می‌کند: تاشو به سمت بیرون، تاشو به سمت داخل و تاشو عمودی. در اوایل سال جاری میلادی هواوی میت ایکس ۳ معرفی شد. پس از آن نیز هواوی میت ایکس ۵ رونمایی شد. هر دو این تلفن های هوشمند نقد های مثبتی را دریافت کرده اند. هم اکنون شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو جدید است که احتمالا Pocket S2 نام خواهد داشت. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat station، تصویر قاب محافظ شفاف این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

هواوی Pocket S2

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه دارای دو دایره (برای قرارگیری لنز های دوربین) در قاب پشتی خود است. جزیره های دوربین این گوشی هوشمند از Pocket S و P50 Pocket بزرگتر خواهد بود. انتظار می‌رود که طراحی کلی Pocket S2 شبیه به گوشی‌ های تاشو عمودی فعلی هواوی باشد. با توجه به تاخیر در رونمایی این دستگاه، باید مدت بیشتری منتظر آن بمانیم. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند جانشین Pocket S باشد که در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، هواوی Pocket S از تراشه اسنپدراگون 778G 4G برخوردار بود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶.۹ اینچی OLED با وضوح ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و از فناوری کاهش نور PWM یا فرکانس ۱۴۴۰ هرتز بهره‌مند است. صفحه نمایش بیرونی این دستگاه اندازه ۱.۰۴ اینچی داشته و از نوع OLED با رزولوشن ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل است. این تلفن هوشمند از باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی برخوردار است.

بازگشت تخته‌گاز تراشه‌های Kirin هواوی با Nova 12 و Pocket S2

نظر شما درباره گوشی تاشو هواوی Pocket S2 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/05/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-pocket-s2-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا