اخبار فناوری

شبکه خانگی Wi-Fi 7 کوالکام مملو از ویژگی‌ها خواهد بود

کوالکام یکی از نام های بزرگ دنیای فناوری است که با شنیدن نام این شرکت یاد تراشه های قدرتمند موبایل آن می افتید. اما باید گفت که کوالکام در زمینه هایی غیر از تراشه های موبایل نیز فعال است و به نظر می رسد شبکه خانگی Wi-Fi 7 کوالکام با قابلیت های فراوانی عرضه شود. با مایفون مگ بیا

Wi-Fi 7 خانگی کوالکام چه چیزی را ارائه می دهد! ?

کوالکام اولین و سریع ترین راه حل عمومی Wi-Fi 7 را به نام FastConnect 7800 راه اندازی کرد. در ماه مه، این شرکت مقیاس پذیرترین سیستم شبکه عمومی Wi-Fi 7 را راه اندازی کرد. این سیستم محصولات شبکه مش خانگی و راه حل های دروازه حامل را پوشش می دهد. کوالکام اخیراً سیستم شبکه خانگی Wi-Fi 7 را نیز معرفی کرده است.این بار طراحی به گونه ای است که شبکه های خانگی سرعت بیشتری خواهند داشت. آنها همچنین از توان عملیاتی بالاتر و تأخیر کمتر بهره می برند. صنعت فناوری انتظار دارد این شبکه در نیمه دوم سال 2023 عمومی شود.

شبکه خانگی کوالکام Wi-Fi 7

سیستم شبکه خانگی Wi-Fi 7 کوالکام می تواند بیش از 20 گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت کل سیستم را با معماری تراشه فشرده، کم مصرف و مقرون به صرفه به ارمغان بیاورد. برای خانه های امروزی با نیازهای شبکه سنگین، این فناوری اتصال پهن باند پرسرعت را به ارمغان می آورد. همچنین از بسیاری از دستگاه های با کارایی بالا پشتیبانی می کند که روز به روز محبوب تر می شوند. این سیستم فناوری Qualcomm Multi Link Mesh را معرفی می کند که روند جدیدی را برای اتصال شبکه خانگی به ارمغان می آورد.

با توجه GizChinaکوالکام می‌گوید با Wi-Fi 7 رویکردی مقرون‌به‌صرفه و جمع‌وجور برای سیستم شبکه‌های خانگی همه‌جانبه ایجاد کرده‌ایم که آخرین نوآوری‌ها را در شبکه‌های خانگی به ارمغان می‌آورد تا اتصال شبکه با کارایی بالا را فراهم کند. با استفاده از سیستم سه باند، کاربران اکنون می توانند از ویژگی های جدید و قدرتمند ارائه شده توسط Wi-Fi 7 نهایت استفاده را ببرند. به این ترتیب، مش وای فای بهبود عملکرد را برای دستگاه های جدید و قدیمی به ارمغان می آورد. آخرین سیستم شبکه خانگی دارای معماری مشابه با سیستم شبکه تجاری Wi-Fi 7 کوالکام است. این سیستم در حال حاضر در حال توسعه است و باید در نیمه دوم سال 2023 در دسترس باشد.

شبکه خانگی کوالکام Wi-Fi 7

ویژگی های سیستم شبکه خانگی Qualcomm Wi-Fi 7

فناوری Wi-Fi 7: سیستم شبکه خانگی کوالکام عملکرد برتر و پوشش چند گیگابیتی بیشتری را نسبت به قبل ارائه می دهد. ویژگی های اصلی این فناوری عبارتند از:

1. عملکرد طیف گسترده 5 گیگاهرتز را ارائه می دهد و این دستگاه 80 درصد توان عملیاتی بالاتری نسبت به وای فای 6 کانالی، تا 240 مگاهرتز و فناوری مدولاسیون QAM 4K دارد.

2. از حداکثر طیف 6 گیگاهرتز استفاده می کند و از طریق یک کانال 320 مگاهرتز و فناوری مدولاسیون 4K QAM تا 140٪ توان عملیاتی بالاتری نسبت به Wi-Fi 6E ارائه می دهد. این فناوری به طور کامل از قابلیت کنترل فرکانس خودکار کوالکام برای دستیابی به پوشش شبکه چند گیگابیتی کل خانه پشتیبانی می کند. فناوری Qualcomm AFC در حال حاضر برای ادغام با تجهیزات کاربر در دسترس است و پس از تایید مقررات به صورت تجاری در دسترس خواهد بود.

3. از فناوری اتصال چندگانه Wi-Fi 7 و پانچ تداخل تطبیقی ​​پشتیبانی می کند. این ویژگی می تواند عملکرد مطلوبی را حتی در محیط های شبکه خانگی پر ازدحام به ارمغان بیاورد. الگوریتم‌های هوشمند اجتناب از تراکم، عملکرد عالی را تضمین می‌کنند، حتی در صورت وجود تداخل بالقوه از شبکه‌های همسایه یا سایر نقاط پایانی.

شبکه خانگی کوالکام Wi-Fi 7

4. این فناوری همچنین پشتیبانی اتصال عالی را برای نقاط پایانی جدید با کارایی بالا فراهم می کند و حداکثر سرعت حداکثر 5.8 گیگابیت بر ثانیه را از یک نقطه پایانی شبکه فراهم می کند.

5. طراحی این سیستم باعث ارتقای اندازه، ظرفیت توان و مقرون به صرفه می شود. دارای فناوری پیشرفته و قدرتمند است و ماژول های جلویی RF بهینه سازی شده (FEM) را برای عملکرد برتر به طور کامل ادغام می کند.

6. طراحی این سیستم حتی به نفع مشتریان عادی است. از آنجا که پیکربندی سه باند Wi-Fi 7 حداکثر ظرفیت بی سیم را در محدوده 10 گیگابیت بر ثانیه تا 20 گیگابیت بر ثانیه ارائه می دهد که تقریباً دو برابر ظرفیت یک سیستم مشابه Wi-Fi 6 است. این سیستم برای راه حل شبکه کل خانه با استفاده از سیستم شبکه مش بسیار مناسب است. در عین حال، استانداردهایی مانند تعداد کاربران بیشتر، اتصال سریعتر یا منطقه تحت پوشش بزرگتر را پشتیبانی می کند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا