اخبار فناوری

تبلت آنر پد X9 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قیمت ۲۵۰ یورو معرفی شد

همین دیروز بود که Honor Pad X8 Pro در چین معرفی شد. اکنون همان تبلت با نامی جدید به اروپا رسیده است. با مایفون مگ همراه باشید تا با مشخصات تبلت آنر پد X9 آشنا شویم.

تبلت آنر پد X9 از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ برخوردار است

آنر پد ایکس ۹ طراحی جذابی داشته و برای کاربری مالتی مدیا مناسب است‌. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش نسبتاً بزرگ ۱۱.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است‌. این نمایشگر به طور ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB پشتیبانی کرده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می دهد. Pad X9 مجموعا از ۶ اسپیکر برخوردار است. در لبه های چپ، راست و پایین فریم این دستگاه دو اسپیکر قرار گرفته است. این بلندگو ها یک تجربه صوتی فراگیر ۳۶۰ درجه را با کمک فناوری Honor Histen، در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

برخی از مشخصات Honor Pad X9

تراشه اسنپدراگون ۶۸۵، نیروی پردازشی مورد نیاز تبلت آنر پد X9 را تأمین می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MagicOS 7.1 بهره می‌برد. این محصول همچنین از برنامه Family Link پشتیبانی می‌کند. به کمک این برنامه والدین می‌توانند محدودیت‌هایی را برای دسترسی به محتوا اعمال کنند. اگر چند دستگاه آنر دارید، Honor Connect می‌تواند نوتیفیکیشن ها را بین چندین دیوایس مختلف به اشتراک گذاشته و انتقال فایل را آسان کند‌. این تبلت دارای بدنه فلزی با ضخامت ۶.۹ میلی متر و وزن ۴۹۵ گرم است. این محصول به باتری پرظرفیت ۷,۲۵۰ میلی آمپری مجهز شده است.

Honor Pad X9

قیمت Honor Pad X9 

در حال حاضر، Honor Pad X9 تنها در یک نسخه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. این نسخه تنها از Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با قیمت ۲۵۰ یورو /۱۸۰ پوند به دست کاربران خواهد رسید. این تبلت از تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر ماه) و از طریق فروشگاه آنلاین HiHonor در بریتانیا و آلمان عرضه می‌شود. اگر شهروند انگلیس باشید و تا پیش از ماه جولای اقدام به خرید این تبلت کنید، یک Honor Earbuds X5 را نیز به رایگان دریافت خواهید کرد.

تبلت آنر Pad X8 با نمایشگر 10.1 اینچی LCD و تراشه Helio G80 معرفی شد

برای مقایسه، Honor Pad X8 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دارای قیمت ۱۸۰ یورو / ۱۴۰ پوند بود. این محصول از صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی ۶۰ هرتزی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل برخوردار بود. همان طور که GSMArena نیز اشاره می‌کند، برای این دستگاه یک باتری کم ظرفیت تر ۵,۱۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده بود‌. این تبلت نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک MT8786 تأمین می‌کرد.

نظر شما درباره تبلت Honor Pad X9 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/06/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D9%BE%D8%AF-x9-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DB%B1%DB%B2%DB%B0-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا