اخبار فناوری

اپل چگونه رویدادهای مجازی خود را با تکنیک‌های فیلمبرداری هیجان‌انگیز ارائه می‌کند؟

اگر اخبار تکنولوژی و به‌خصوص رویدادهای مختلف در این حوزه را دنبال کرده باشید، احتمالاً درجریان هستید که تا پیش از همه‌گیری کرونا، شرکت‌های فناوری اغلب رویدادهای خود را به‌صورت زنده و با حضور جمعی از اهالی تکنولوژی برگزار می‌کردند. بااین‌حال، در دوران همه‌گیری و پس از آن، تغییر از ارائه‌های زنده روی صحنه به ویدیوهای ازپیش ضبط‌شده، سطح کاملاً جدیدی از تجربه کنفرانس‌ها را ایجاد کرده است. درمیان تمامی شرکت‌های فناوری، شاید اپل را بتوان نوآورانه‌ترین برندها در ایجاد این نوع از ویدیوهای معرفی محصولات جدید خود نامید که همواره طرفداران خود را غافلگیر می‌کند. حال، یک یوتیوببر برخی از تکنیک‌های ویرایش هوشمندانه فیلمبرداری که اپل از آن‌ها برای هیجان‌انگیزتر کردن رویدادهای مجازی خود استفاده می‌کند را موشکافی کرده است.

فیلمبرداری رویدادهای مجازی اپل

یوتیوبر Adam Grasso برخی از جالب‌ترین و هوشمندانه‌ترین تکنیک‌هایی که اپل در فیلمبرداری رویدادهای مجازی خود استفاده می‌کند را توضیح داده است.

فیلمبرداری رویدادهای مجازی اپل

فیلمبرداری رویدادهای مجازی اپل

گراسو با ابراز تحسین خود از کاری که تیم ویدیویی اپل انجام می‌دهد، شروع می‌کند.

«همان‌طور که من مشغول تماشای نمایش محصولات جدید اپل درجریان پخش زنده اصلی خود می‌شوم، ذهن من اغلب از این‌که چقدر تکنیک‌های فیلمبرداری و ویرایشی که در ارائه‌های آن‌ها یافت می‌شود باورنکردنی است، متحیر می‌شود.

     انتقال یکپارچه، مکان‌های علمی-تخیلی مسحورکننده و VFX و CGI سطح بالا، اپل استاندارد جدیدی را برای نمایش محصول آنلاین تعیین کرده است.»

او می‌گوید که چیزهای واقعاً نرم و لطیفی در انتقال هر صحنه به صحنه‌ای دیگر یافت می‌شود؛ مانند زمانی که کریگ از سوراخی در کف تئاتر استیو جابز به یک آزمایشگاه زیرزمینی می‌پرد (عکس بالا).

اما برخی از آن‌ها آن‌قدر خلاق هستند که زمانی‌که وقت بگذارید و به کارهای تیم تدوین و ویرایش نگاه کنید، واقعاً نفس‌گیر می‌شوند. او یک مثال خیره‌کننده را نشان می‌دهد، جایی که ما از یک نمای نزدیک از ماژول دوربین آیفون عبور می‌کنیم و سپس به ساختمان اپل پارک نزدیک می‌شویم. این انتقال به‌طور باورنکردنی بی‌عیب است و به‌سختی می‌توان دید که دقیقاً کجا برش بدون مکث و مشاهده فریم به فریم انجام می‌شود.

این ویدیو هشت دقیقه‌ای بسیار سرگرم‌کننده است و همچنین درک کاملی از سطح تفکر و برنامه‌ریزی دقیقی که در رویدادهای مجازی اپل وجود دارد را ارائه می‌دهد.

نظر شما پیرامون تکنیک‌های فیلمبرداری در رویدادهای مجازی اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/25/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%DA%A9%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا