اخبار فناوری

تست مقاومت نوبیا Red Magic 9 Pro را ببینید

نوبیا Red Magic 8 Pro یکی از اولین پرچمدارانی بود که در سال 2023 تست JerryRigEverything را پشت سر گذاشت. اکنون این یوتیوبر نسل جدید این گوشی گیمینگ با نام Red Magic 9 Pro را در تست مقاومت معروف خود آزمایش کرده است. Red Magic 9 Pro یکی از اولین پرچمداران گیمینگ در سال 2023 است که توانسته با موفقیت تست JerryRigEverything را پشت سر بگذارند.

تست مقاومت نوبیا Red Magic 9 Pro

به‌نظر می‌رسد که آخرین نسل از گوشی گیمینگ نوبیا کاملاً قابل اعتماد است، همان‌طور که توسط نتایج تست مقاومت سخت و طاقت‌فرسای JerryRigEverything نشان داده شده است. علی‌رغم اینکه این گوشی درمعرض تست‌های خراش، سوختگی و شکستگی شدید قرار گرفت، نمایشگر 6.8 اینچی تمام‌صفحه گوشی در تمام طول مدت مستحکم ماند.

بااین‌حال، در یک سطح، شیارهای عمیق‌تر در نمایشگر قابل مشاهده بود؛ اما پنل گوشی مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر گرما از خود نشان می‌دهد. ویدیوی یوتیوب چشم‌اندازی عالی از بخش دوربین زیر نمایشگر گوشی هوشمند را نیز نشان می‌دهد.

 

 

دوربین جلوی Red Magic 9 Pro از گرما جان سالم به‌در برد و بدون‌شک یک مدل بهبودیافته است که به‌نظر می‌رسد عملکرد بهتری از برخی پرچمداران ازجمله 5 Z Fold سامسونگ دارد. در طول آزمایش، چند مشکل احتمالی در مورد پنل شفاف RedMagic 9 Pro void colorway وجود داشت. بااین‌حال، سیستم خنک‌کننده داخلی آن و جک 3.5 میلی‌متری صدا دو نقطه‌ضعف این گوشی هستند.

Red Magic 9 Pro همچنین نتایج تست خمش برجسته‌ای را از خود نشان داد. در طول تست خمش، صفحه‌نمایش گوشی هوشمند بدون تأثیر باقی ماند. این گوشی هوشمند همچنین استانداردی را برای دستگاه‌های مخصوص بازی تعیین کرده است.

تست مقاومت نوبیا Red Magic 9 Pro

تست مقاومت نوبیا Red Magic 9 Pro

درنهایت، طرفداران Red Magic ممکن است از اینکه آخرین گوشی این برند توانسته از تست مقاومت به‌خوبی عبور کند، خرسند باشند. لازم‌به‌ذکر است که این دستگاه یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار با نمایشگر تمام‌صفحه و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به‌شمار می‌رود.

نظر شما درباره تست مقاومت نوبیا ردمجیک 9 پرو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/21/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%A8%DB%8C%D8%A7-red-magic-9-pro-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:51:34

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا