اخبار فناوری

ویدئو کالبدشکافی پیکسل ۸ پرو گوگل را تماشا کنید

حدودا یک ماه از معرفی سری Pixel 8 گوگل می‌گذرد. پیش‌تر ما با هم و در مایفون مگ ویدئو تست مقاومت پیکسل ۸ پرو را دیده بودیم. اگر علاقه دارید که ببینید گوگل در داخل پرچمدار جدید خود چطور عمل کرده است، یک ویدئو جالب برای شما داریم. بیاید با هم ویدئو کالبدشکافی پیکسل ۸ پرو گوگل را تماشا کنیم.

ویدئو کالبدشکافی پیکسل ۸ پرو

گوگل Pixel 8 Pro با طراحی قابل انتظار اما کمی متفاوت با نسل‌های قبلی خود عرضه می‌شود. این شرکت تصمیم گرفته تا به جای این‌که موبایل آن‌ها از پشت باز شود، از جلو و بخش نمایشگر باز گردد. خب این کار تعمیر را کمی سخت می‌کند و احتمال آسیب رسیدن به نمایشگر وجود دارد. نمایشگر پیکسل ۸ پرو بدون هیچ گونه پیچ و فقط با چسب به دستگاه متصل است.

جالب است بدانید که گوگل برای ۷ سال آتی متعهد به فروش قطعات مورد نیاز برای تعمیر Pixel 8 Pro و از طریق iFixit شده است. اگر می‌پرسید چرا ۷ سال، باید بگویم چون قرار است این گوشی تا ۷ آپدیت اساسی اندروید را دریافت کند.

بیاید با هم ویدئو کالبدشکافی پیکسل ۸ پرو را تماشا کنیم:

 

همانطور که در تصویر دیدید، یک روش جدید برای جداکردن باتری توسط گوگل پیش‌بینی شده اما عملکرد آن آنقدرها خوب نیست و باید از الکل استفاده کرد تا چسب را پاک کرده و باتری جدا شود.

مجموعه دوربین سه‌گانه پیکسل ۸ پرو گوگل طراحی خاصی دارد و اندازه آن کاملا قابل توجه است. با توجه به این موضوع می‌تواند درک کرد که طراحی بیرونی این دستگاه یک بازتاب کامل از طراحی داخلی و بخش دوربین است. همچنین سنسور اندازه‌گیری دما نیز در همین بخش قرار دارد.

نظر شما درباره پرچمدار جدید گوگل چیست؟ آن را می‌پسندید؟ اگر به Pixel 8 Pro علاقه دارید، این مطالب نیز برای شما جذاب خواهند بود:

ویدئو مقایسه عمر باتری گوگل پیکسل ۸ پرو با آیفون ۱۵ پرو مکس اپل

ویدئو تست سرعت پیکسل ۸ پرو با آیفون ۱۵ پرو مکس

 

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/13/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%AF%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%85/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا