اخبار فناوری

اپل: استقبال توسعه‌دهندگان از هدست ویژن پرو فراتر از انتظارات بوده است

با وجود نگرانی‌هایی که پیش از این در مورد استقبال توسعه‌دهندگان از هدست ویژن پرو گزارش شده بود، مدیر ارشد بازاریابی محصول اپل به‌تازگی درجریان مصاحبه‌ای بیان کرده است که دانلود کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) سیستم‌عامل visionOS ظاهراً از انتظارات این شرکت فراتر رفته است.

استقبال فراتر از حد انتظار توسعه‌دهندگان از هدست ویژن پرو اپل

در مصاحبه با Digital Trends، مدیران اپل بیان کردند که سطح بالایی از علاقه توسعه‌دهندگان به Vision Pro وجود دارد. این تأیید در پی نگرانی‌هایی است که مارک گورمن از بلومبرگ در ماه گذشته بر آن تأکید داشت و ادعا می‌کرد که آزمایشگاه‌های توسعه‌دهندگان هدست ویژن پرو کمتر با تعداد کمی از توسعه‌دهندگان پر شده‌اند. اپل آزمایشگاه‌های توسعه‌دهندگان ایالات‌متحده را در خارج از کوپرتینو ارائه نمی‌دهد، به این معنی که هر توسعه‌دهنده‌ای که می‌خواهد Vision Pro را امتحان کند باید به دفتر مرکزی اپل در کالیفرنیا سفر کند.

اپل از پرداختن مستقیم به این گزارش‌ها خودداری کرد، اما سوزان پرسکات، معاون اپل در روابط توسعه‌دهندگان جهانی این شرکت، اشاره کرد که «رضایت بسیار بالا و سه رقمی برای آزمایشگاه‌هایی که تاکنون دایر کرده‌ایم»، وجود دارد.

استقبال فراتر از حد انتظار توسعه‌دهندگان از هدست ویژن پرو اپل

استقبال فراتر از حد انتظار توسعه‌دهندگان از هدست ویژن پرو اپل

استیو سینکلر، مدیر ارشد بازاریابی محصولات اپل، نیز به Digital Trends گفت که «تعداد دانلودهای SDK از انتظارات ما فراتر رفته است» و ظاهراً این موضوع نشان می‌دهد که Vision Pro در بین توسعه‌دهندگان بسیار محبوب بوده است. شبیه‌ساز visionOS‌ از اواخر ژوئن در دسترس است و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا قبل از عرضه رسمی این هدست در اوایل سال 2024، ساخت و آزمایش برنامه‌ها را برای آن شروع کنند.

دیدگاه شما پیرامون استقبال فراتر از حد انتظار توسعه‌دهندگان از هدست ویژن پرو اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/05/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا