اخبار فناوری

شیائومی میکس فولد ۳ از تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد

افشای اطلاعاتی اخیر از سوی یک منبع آگاه چینی، جزئیات هیجان انگیزی در مورد مشخصات Xiaomi MIX Fold 3 را در اختیار ما قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو در ماه آگوست معرفی شود. این دستگاه ویژگی های جذابی داشته که مطمئناً علاقه مندان به دنیای فناوری را مجذوب خود خواهد کرد. انتظار می‌رود که شیائومی میکس فولد ۳ با تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار شود.

تراشه شیائومی میکس فولد ۳ فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتزی خواهد داشت

طبق اطلاعات فاش شده، Xiaomi MIX Fold 3 از لولای قطره ای جدید بهره خواهد برد. این موضوع نه تنها استحکام این تلفن هوشمند تاشو را افزایش می‌دهد، بلکه آن را سبک‌تر و بادوام‌تر می‌کند. شایعه شده است که این دستگاه در برابر سقوط نیز مقاوم خواهد بود. مشخصات فاش شده همچنین نشان می دهد که این گوشی هوشمند تاشو آینده شیائومی از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که Xiaomi MIX Fold 3 از باتری پرظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد. با توجه به این ظرفیت باتری، احتمالا کابران این گوشی تاشو می‌توانند با استفاده منظم، یک روز از تلفن هوشمند تاشو خود استفاده کنند.

Xiaomi MIX Fold 2

گفته می‌شود که شیائومی میکس فولد ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد کرد. این تراشه عملکرد بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. احتمالا گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند تاشو دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که این مشخصات فاش شده به طور رسمی از سوی شیائومی تأیید نشده اند. همان طور که در ابتدا اشاره شد، انتظار می‌رود که Xiaomi MIX Fold 3 در ماه آگوست معرفی شود. مطابق با گزارش Techgoing، احتمالا در رویداد ماه آگوست این کمپانی محصولات دیگری مانند شیائومی پد ۶، ردمی پد ۲ مکس و ردمی کی ۶۰ اولترا رونمایی خواهند شد.

معرفی شیائومی میکس فولد 3 در ماه آینده میلادی رسما تأیید شد: عرضه تنها در چین

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/09/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D9%88%D8%B1%DA%A9%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا