اخبار فناوری

برای خرید بازی های ویدئویی جذاب و جهانی به کجا مراجعه کنیم؟

تولید بازی های ویدئویی قدمتی بیش از نیم قرن داشته و یک نوع وسیله سرگرمی و تفریحی الکترونیکی به شمار می روند که مورد استقبال طیف وسیعی از افراد در سراسر جهان و در سنین مختلف از کودک تا بزرگسال قرار گرفته است.

در این بازی ها که در ابتدا توسط یک کنسول واسط به نمایشگر تلویزیون متصل می شد و افراد توسط یک دسته بازی یا کنترلر به بازی در یک محیط مجازی می پرداختند. از دهه 1970 میلادی بازی های ویدئویی با گسترش کامپیوترهای خانگی رشد پیدا کردند و توسعه یافتند. انواع بازی های ورزشی، اکشن، ماجراجویی، رقابتی، استراتژیکی و جنگی و انواع متنوع دیگری از بازی ها شکل گرفتند و کاربران زیادی برای گذراندن اوقات فرغت و زمان استراحت و تفریح به این بازی های جذاب و تماشایی روی آوردند.

با وجود رشد رایانه های خانگی و انواع لپ تاپ و عمومیت استفاده از آن ها توسط مردم جوامع گوناگون، همچنان انواع کنسول های بازی محبوبیت خود را حفظ کرد و کنسول های بسیار زیادی از دهه 1390 میلادی به بعد طراحی و ساخته شد و مورد استقبال علاقمندان به این بازی ها قرار گرفت. با پیدایش گوشی های هوشمند و در دسترس قرار گرفتن این گوشی ها و تبلت ها، بازی های ویدئویی با گرافیک بالا و با جذابیت مثال زدنی به داخل گوشی های هوشمند راه یافت و افراد علاقمند می توانستند در هر لحظه و هر موقعیت مکانی که فرصت می یافتند، بازی های ویدئویی خود را دنبال کنند.

در واقع اندروید یکی از مهم ترین و سازگارترین پلتفرم های اجرا و توسعه بازی های ویدئویی است که کاربرانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند، می توانند انبوهی از بازی های اندرویدی مورد علاقه خود را بر روی گوشی نصب و به راحتی از آن لذت ببرند. همچنین نسخه های بازی های سازگار با گوشی های آیفون نیز طراحی و عرضه شده است.

برای خرید بازی ویدئویی جذاب برای موبایل به کجا مراجعه کنیم؟

امروزه بازی های بسیار متنوع و فراوانی بر روی پلتفرم اندروید طراحی و ساخته شده و در دسترس قرار گرفته است. شاید در نگاه اول کمی مضطرب شویم و از تنوع بالای این بازی ها دچار سردرگمی شده و نتوانیم کدام یک را باید انتخاب نماییم. شرکت ارزش آفرینان گسترش تجارت الکترونیک (موجوجم) بر همین اساس از سال 1393 در حوزه خدمات بازی و سرگرمی شروع به فعالیت کرد و توانست جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی های ویدئویی را به کاربران علاقه مند به این نوع بازی ها ارائه نماید.

با خرید جم می توانید به انواع بازی های پرطرفدار و جذاب جهانی دسترسی پیدا کرده و همزمان با گیمرهای سراسر جهان در این بازی ها شرکت نمایید. در موجوجم می توانید به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل که یکی از برترین بازی های کمپانی بزرگ اکتیویژن می باشد، پرداخته و همزمان با میلیون ها طرفدار این گیم، به بازی بپردازید.

همچنین در موجوجم امکان خرید جم فری فایر برای شما فراهم است که یک بازی آنلاین چند نفره بتل رویال است و مورد استقبال بی نظیر کاربران جهانی قرارگرفته به گونه ای که تعداد کاربران فعال آن ماهانه از 100 میلیون نفر تجاوز می کند. لیست جذابی از بازی های پر طرفدار و جذاب جهانی در موجوجم موجود است که با خرید جم می توانید به آن ها دسترسی داشته و در ایام فراغت از لحظه های زیبای خود لذت ببرید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/05/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا