اخبار فناوری

زمان انتشار پلی استیشن 6 سونی در اسناد سونی مشاهده شد

به نظر می رسد سونی در حال برنامه ریزی برای عرضه نسل بعدی کنسول خود، پلی استیشن 6 است. اسناد فاش شده از سونی نشان می دهد که این اتفاق در حدود سال 2027 رخ خواهد داد. بنابراین، منصفانه به نظر می رسد که بگوییم پلی استیشن 5 هنوز حداقل 4 سال جالب دارد. قبل از آن، او، قبل از اینکه PS6 او را کمتر جذاب کند.

پلی استیشن 6 سونی احتمالا در سال 2027 معرفی خواهد شد

این سند به عنوان بخشی از تحقیقات اداره رقابت و بازار بریتانیا در مورد خرید 68 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard منتشر شد، معامله ای که سونی با آن مخالفت کرد.

این سند 22 صفحه ای می گوید که سونی معتقد است این معامله به رقابت، بازیگران صنعت و کاربران آسیب می زند. با این حال، به گفته مایکروسافت، این ادغام «رقابت را در بازاری که سونی مدت‌هاست بر آن تسلط داشته، افزایش می‌دهد». این غول آمریکایی همچنین اذعان کرده است که بازی‌های انحصاری PS5 نسبت به عناوین انحصاری Xbox برتری دارند، اما شاید این مهم‌ترین جزئیات سند مذکور نباشد.

بحث سند در مورد اهمیت Call of Duty برای بازار کنسول ها شامل اشاره کوتاهی به کنسول نسل بعدی سونی، احتمالاً پلی استیشن 6 است. در واقع، سونی می گوید که شرکتش تا آن زمان آماده معرفی یک کنسول جدید خواهد بود. او دسترسی به لایسنس Call of Duty و دیگر بازی های Activision را از دست خواهد داد.

سونی در بیانیه ای اعلام کرد که عرضه پلی استیشن 6 ممکن است در تاریخ مشخصی انجام شود، اما جزئیات این سند محرمانه باقی مانده است. طبق چندین گزارش، سونی به طور خاص سال 2027 را در این مورد اعلام کرد. به طور ناگهانی، PS6 هفت سال پس از PS5 منتشر خواهد شد، که به نظر دقیق می رسد.

سونی باید خود را برای معرفی مدل جدید PS5 Slim در اوایل سال آینده آماده کند. این محصول ممکن است یک درایو دیسک قابل جابجایی داشته باشد. به یاد بیاورید که مایکروسافت اخیراً گفته است که بازی Call of Duty همچنان در پلی استیشن در دسترس خواهد بود. و برخلاف تصور سونی، این دسترسی حداقل تا 10 سال دیگر در دسترس است.

نظر شما چیه؟ آیا فکر می کنید پلی استیشن 6 در سال 2027 عرضه شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا