اخبار فناوری

آیفون ۱۵ اولترا از «دکمه اکشن» برخوردار خواهد بود؟

زمان زیادی تا رونمایی سری iPhone 15 نمانده است. ادعا می‌‌شود تلفن های هوشمند آینده اپل، که مشتاقانه منتظر آن هستیم، در روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) معرفی خواهند شد. با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری درباره پرچمداران آینده اپل منتشر می‌شود. جدیدترین شایعات مربوط به آیفون ۱۵ اولترا (که به عنوان iPhone 15 Pro Max نیز شناخته شده) می‌شود.

تصاویر قاب محافظ آیفون ۱۵ اولترا فاش شده است

انتظار می‌رود که اپل از پسوند «Ultra» برای نسل جدید آیفون ۱۵ پرو مکس استفاده کند. پیش بینی می‌شود که این تلفن هوشمند، در بخش طراحی نیز، تغییرات قابل توجهی خواهد داشت. اخیراً تصاویری فاش شده است که ادعا می‌شود مربوط به نسخه پرچمدار سری آیفون ۱۵ است. گفته می‌شود که «دکمه اکشن» در سری iPhone 15 به کار گرفته خواهد شد. همان طور که می‌دانید، تاکنون تمام مدل های آیفون دارای یک دکمه سوئیچ مانند در بالای کلید های تنظیم صدا بوده اند‌. کاربران می‌توانند از این دکمه برای بی‌صدا کردن تلفن هوشمند خود، استفاده کنند. با این حال، طبق اطلاعات اخیری که توسط افشاگری به نام Majin Bu به اشتراک گذاشته شده است، این سوئیچر به «دکمه اکشن» تبدیل خواهد شد. این دکمه، عملکرد ثابتی ندارد و می‌تواند برای انجام کار های مختلف، برنامه ریزی شود.

قاب محافظ آیفون ۱۵ اولترا

کیس محافظ iPhone 15 Ultra

درست است که تصاویر قاب محافظ آیفون ۱۵ اولترا مربوط به نسخه اصلی آن نیست. اما سازندگان این محصول، آن را بر اساس مدل های آیفونی که دریافت کردند، تولید می‌کنند. در سمت چپ قاب محافظ، سه مکان برای دکمه ها را می‌بینیم که غیرعادی است. دکمه های بزرگی برای افزایش و کاهش صدا در نظر گرفته شده است. در بالای این دکمه های تنظیم صدا اما یک فرورفتگی دیده می‌شود که احتمالا با «action button» مرتبط است. طراحی سایر قسمت ها، مشابه آن چیزی است که در سال های گذشته دیده ایم.

قاب محافظ iPhone 15 Ultra

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که «اکشن باتن» قابلیت برنامه ریزی و توانایی انجام وظایف مختلفی را داشته باشد. برای مثال، این دکمه می‌تواند به عنوان شاتر دوربین نیز عمل کند. در آینده خواهیم دید که «دکمه اکشن» جدید اپل چه نوآوری هایی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

قاب آیفون 15 پرو تغییرات طراحی این گوشی به‌همراه دکمه اکشن جدید آن را نشان می‌دهد

نظر شما درباره دکمه اکشن و قاب محافظ iPhone 15 Ultra چیست؟ به نظر شما استفاده از همان سوئیچر سنتی بهتر است یا یک دکمه با قابلیت انجام دادن کار های مختلف؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/09/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B1%DB%B5-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DA%A9%D9%85%D9%87-%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا