اخبار فناوری

تصویر زنده دیگری از شیائومی 13 رونمایی شد: ماژول دوربین بازطراحی شده!

اولی چند هفته پیش بود تصویر زنده شیائومی 13 نشت. تصویر گفته شده تنها صفحه نمایش پرچمدار آینده شیائومی را نشان می دهد. اکنون به لطف یک عکس جدید، می دانیم که این گوشی هوشمند چه طراحی خواهد داشت. شیائومی 13 مانند نسل قبلی خود، تنها از سه لنز دوربین استفاده می کند. اما طراحی ماژول دوربین کاملا تغییر کرده است. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

تصویر زنده جدید شیائومی 13 جزئیات طراحی این دستگاه را فاش می کند

وقتی صحبت از به روز رسانی در بخش طراحی به میان می آید، شیائومی از تکنیک جالبی استفاده می کند. این شرکت معمولاً طراحی اصلی یک دستگاه را حفظ می کند، اما ماژول دوربین را دوباره طراحی می کند. وقتی این ماژول دگرگون می شود، این تصور ایجاد می شود که طراحی گوشی کاملا جدید است! در تصویر زنده ای که اخیراً از شیائومی 13 فاش شده است، شاهد استفاده از همین تکنیک هستیم. سه لنز دوربین در پشت این گوشی هوشمند تعبیه شده است. اگرچه هنوز برای این ادعا زود است، اما برخی معتقدند این دستگاه دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد داشت.

تصویر زنده شیائومی 13

ماژول دوربین شیائومی 12 به شکل مستطیل عمودی طراحی شده است. نسل بعدی این گوشی هوشمند از ماژول دوربین مربعی بهره می برد. تفاوت دیگر اندازه هر لنز است. شیائومی 13 این تصویر را در ذهن کاربر تداعی می کند که همه سنسورها یک اندازه هستند و تشخیص سنسور اصلی از دوربین دشوار است. کلمه Laser در بالای فلاش LED دیده می شود. سایت اینترنتی گیزموچینا او ادعا می کند که این پست در مورد ارتقاء سنسور فوکوس لیزری است. بنابراین انتظار داریم عملکرد فوکوس شیائومی 13 هنگام ضبط ویدیو خوب باشد.

سایر قسمت های قاب پشتی شیائومی 13 چندان قابل توجه نیستند. به نظر می رسد این دستگاه دارای یک قاب پشت شیشه ای است که لبه های آن تا یخچال خم شده است. ما قبلاً می دانستیم که فقط ماژول دوربین شاهد تعمیرات اساسی خواهد بود. و سایر قسمت های دستگاه طراحی ساده ای دارند. پرچمدار آینده شیائومی احتمالا تا پایان سال جاری معرفی نخواهد شد. پس باید منتظر کامل شدن اطلاعات این گوشی باشیم.

تصویر زنده شیائومی 13 پرو با رابط کاربری MIUI 14 فاش شد!

نطر شما چی هست؟ آیا سری پرچم‌دار بعدی شیائومی نسبت به نسل قبلی به‌روزرسانی‌های قابل توجهی خواهد داشت؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا