اخبار فناوری

آنر Magic Vs 2 با پشتیبانی از شارژر ۳۵ وات گواهی 3C را دریافت کرد

در جولای ۲۰۲۳ بود که آنر Magic V2 معرفی شد. این دستگاه، آخرین گوشی تاشو پرچمدار کمپانی آنر بوده که به تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (با حداکثر فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز) مجهز است. هم اکنون گزارش شده که این کمپانی در حال کار بر روی گوشی تاشو جدیدی بوده و آن را تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد. آنر Magic Vs 2 با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است.

آنر Magic Vs 2 از نمایشگر تاشو به بیرون برخوردار خواهد بود 

امروز صبح، گوشی هوشمند جدیدی از کمپانی آنر با شماره مدل VCA-AN00، در میان داده های 3C مشاهده شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، شماره مدل مذکور مربوط به Honor Magic Vs 2 است. شایعاتی درباره این دستگاه منتشر شده است. گفته می‌شود که Magic Vs 2 اولین گوشی این کمپانی با صفحه نمایش تاشو بیرونی خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه به زودی معرفی شود. همان طور که در گواهینامه 3C ذکر شده است، Honor Magic Vs 2 از شارژر ۳۵ واتی (دارای شماره مدل: HN-110320C01 و HN-110320C00) استفاده می‌کند. این آداپتور از حالت های شارژ زیر پشتیبانی خواهد کرد: ۱۰ وات (۵ ولت /۲ آمپر)، ۱۸ وات (۹ ولت /۲ آمپر) و ۳۵ وات (۱۱ ولت /۳.۲ آمپر).

گوشی Honor Magic Vs 2 در میان داده های 3C

چندی پیش، این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر در میان داده های گواهینامه MIIT مشاهده شد. هنوز نام نهایی این تلفن هوشمند مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که با اسم رمز «Victoria» در حال توسعه است. انتظار می‌رود که این گوشی تاشو آینده آنر، Magic Vs 2 نام داشته باشد. تلفن هوشمند مذکور، اولین محصول با نمایشگر تاشو بیرونی آنر خواهد بود. توان شارژ سریع این گوشی، ناامید کننده به نظر می‌رسد.

Huawei Mate Xs 2

مطابق با گزارش وب‌سایت Myfixguide، آداپتور این دستگاه حتی از Magic V2 نیز توان کمتری دارد. Honor Magic V2 از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. ممکن است علت کاهش توان شارژر طراحی متفاوت این گوشی تاشو آینده آنر باشد. شایعه شده است که Magic Vs 2 از صفحه نمایش تاشو بیرونی برخوردار خواهد بود. هواوی تنها برندی در بازار است که گوشی هایی با صفحه نمایش تاشو به بیرون را (مانند Mate Xs و Mate Xs 2) عرضه کرده است. انتظار می‌رود که Honor Magic Vs2 تا پایان سال جاری میلادی معرفی شود.

آنر Magic V2 به عنوان باریک ترین گوشی تاشو و با تراشه اسنپدراگون معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/27/%D8%A2%D9%86%D8%B1-magic-vs-2-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%DB%B3%DB%B5-%D9%88%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا