اخبار فناوری

برای چه نوع پاوربانک شیائومی مناسب است؟

با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند دارای نرم‌افزارهای مختلف هستند، در صورت استفاده روزانه، ممکن است یک بار در روز شارژ خود را تخلیه کنند.

در حال حاضر نمی توان اعتیاد افراد به گوشی های هوشمند را نادیده گرفت. از آنجایی که گاهی اوقات به برق و شارژر دسترسی نداریم، استفاده از پاوربانک نیاز ما را برطرف می کند.

این محصول به شارژر همراه نیز معروف است و مدل های مختلف آن با برندهای مختلف در بازار موجود است و پاوربانک شیائومی یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها به حساب می آید.

در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در مورد محصولات شیائومی و برخی از پاوربانک های آن در اختیار شما قرار دهیم، پس پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

شیائومی را بشناسید

شیائومی یک شرکت چند ملیتی چینی است که در زمینه های مختلف فعال است.

برخی از محصولات مختلفی که این شرکت تولید می کند شامل تلفن همراه، دستگاه های دیجیتال، ساعت های هوشمند و بسیاری دیگر می شود.

این شرکت با توجه به نیاز بازار سعی در ارائه محصولات با کیفیت و مناسب برای کاربران خود داشته است.

در حال حاضر پاوربانک شیائومی یکی از پرفروش ترین دستگاه های دیجیتال است که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد.

این محصول علاوه بر کیفیت و کارایی بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. برای بررسی این محصول مفید با ما همراه باشید.

پاور بانک شیائومی

انواع پاوربانک های شیائومی با مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که هر کدام از نظر ظاهر، تعداد پورت، ظرفیت و موارد دیگر تفاوت هایی دارند.

به طور کلی شرکت شیائومی شارژر همراه خود را تحت عنوان سری های مختلف از جمله موارد زیر در اختیار کاربران قرار می دهد.

سری میانی

اولین مدل های پاوربانک تولید و عرضه شده توسط این شرکت چینی سری Mi نام داشت که دارای ظرفیت های 5 تا 20000 میلی آمپر ساعت می باشد.

از ویژگی های اکثر مدل های این سری می توان به 2 پورت USB و بدنه آلومینیومی اشاره کرد. زیرمجموعه های این گروه نیز شامل Mi 2i و Mi 3i هستند که هر کدام ویژگی های خاصی را به کاربران ارائه می دهند.

سری ZMi

طراحی و ساخت مدل های این گروه نیز شباهت زیادی به سری Mi دارد، تنها تفاوتی که می توان به این دو گروه از پاوربانک های شیائومی نسبت داد، قدرت و امنیت برتر محصولات ZMi است.

مزیت خوب مدل های مختلف این سری استفاده از فناوری 9 فاکتوری است که از پاوربانک در برابر شدت جریان بالا و گرمای بیش از حد محافظت می کند.

سری ردمی

باتری های خارجی که معمولا با نام ردمی به فروش می رسند نسبت به مدل های دیگر قیمت مناسبی دارند و خرید آن ها بسیار به صرفه است.

در واقع می توان گفت این سری از محصولات شرکت شیائومی کارایی لازم و در سطح مدل های Mi را با هزینه های مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

نکاتی که هنگام انتخاب پاور بانک شیائومی باید به آنها توجه کنید

زمانی که قصد خرید دستگاه را دارید، بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید که می تواند به شما در انتخاب یک محصول مناسب کمک کند. بنابراین برای خرید پاوربانک شیائومی باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

لستر

همانطور که از نام آن پیداست، شارژر موبایل باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که بتوان آن را جابجا کرد و به درستی برای کاربر استفاده کرد، بنابراین وزن پاوربانک یکی از مواردی است که بر کیفیت آن تاثیر می گذارد.

ابعاد

یکی از مواردی که می تواند بر وزن پاوربانک ها تاثیر بگذارد سایز این محصول است و مدل های شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بنابراین بهتر است مدلی را انتخاب کنید که اندازه های آن برای موبایل شما مناسب باشد تا بتوانید در هر جایی از آن استفاده کنید و برای حمل آن مشکلی نداشته باشید.

تعداد پورت شارژر

البته زمانی که پاوربانک شما دارای چندین پورت باشد، این امکان را به شما می دهد که همزمان چندین دستگاه را به آن متصل کنید.

نوع پورت پاور بانک

انواع پورت های پشتیبانی شده برای این محصولات شامل USB، Micro USB و Type C است که بسته به دستگاهی که می خواهید شارژ کنید استفاده می شود.

توانایی

واحد اندازه گیری ظرفیت پاوربانک میلی آمپر ساعت است و بر اساس شدت جریان ورودی و خروجی تعیین می شود.

میزان آمپر در هنگام اتصال به گوشی بسیار مهم است زیرا ولتاژ پاوربانک باید با ولتاژ تلفن همراه برابر باشد در غیر این صورت ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.

به خاطر داشته باشید که هرچه ظرفیت یک پاوربانک بیشتر باشد، می توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را با آن شارژ کنید.

معرفی چند مدل پاوربانک شیائومی

با توجه به فاکتورهای مهم برای انتخاب پاوربانک می توان گفت مدل های مختلفی از پاوربانک های شیائومی با ظرفیت های مختلف در بازار وجود دارد که جزو پرفروش ترین محصولات این شرکت به شمار می روند.

در حال حاضر بهترین ظرفیت های موجود در بازار پاور بانک 10000 شیائومی و پاور بانک 20000 شیائومی است که از نمونه های محبوب آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شیائومی مدل ZMi Aura با ظرفیت 20000

از مشخصات فنی این مدل می توان به 2 پورت USB اشاره کرد که یکی از آنها USB C 2 طرفه و دیگری USB Micro است.

این مدل با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت با نوع جدیدی از سلول های لیتیوم پلیمری می تواند طول عمر، وزن و اندازه مناسب دستگاه را تضمین کند.

برای بررسی وضعیت شارژ این محصول یک چراغ LED بر روی آن تعبیه شده است که با توجه به ظرفیت بالای این مدل می توانید انتظار داشته باشید بیش از یک بار گوشی شما را شارژ کند.

در عین حال مزیت دیگری که باعث محبوبیت این مدل شده، داشتن سیستم حفاظتی است که آن را در برابر اتصال کوتاه، اضافه ولتاژ و گرمای بیش از حد مقاوم می کند.

مدل شیائومی PLM06ZM ظرفیت 20000

ظرفیت نامی این مدل 20000 میلی آمپر ساعت و دارای 2 پورت خروجی برای استفاده بهتر کاربران می باشد. شارژ سریع یکی از ویژگی های خوب آن است.

اگر قصد خرید پاوربانک شیائومی PLM06ZM 20000 را دارید، مطمئن باشید که می تواند گوشی موبایل، تبلت، دوربین و برخی دستگاه های دیجیتال دیگر شما را به راحتی شارژ کند.

بدنه این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده و وزن 365 گرمی آن امکان حمل بسیار آسان آن را به شما می دهد.

شیائومی ردمی مدل PB100LZM ظرفیت 10000

می توان گفت این مدل به دلیل کارکرد مناسبی که ارائه می دهد، وزن کم و ابعاد مناسب از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و نظر بسیاری از کاربران را نسبت به این مدل پاوربانک جلب کرده است.

بدنه این مدل از سری ردمی به گونه ای طراحی شده است که مقاومت کافی در برابر ضربه داشته باشد و ظرفیت آن 10000 میلی آمپر ساعت است که می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد.

2 پورت خروجی با ولتاژ 1.5 ولت و جریان 4.2 آمپر از دیگر ویژگی های این مدل است که می توان به آن اشاره کرد، با این حساب می توانید 2 دستگاه را همزمان شارژ کنید.

مدل شیائومی ZMI QB810 ظرفیت 10000

بدنه این مدل از پلی یورتان ساخته شده است که باعث مقاومت در برابر خش می شود.

طراحی آن بسیار شیک است و با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت عملکرد خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

دارای 2 پورت ورودی Type-C، یک میکرو USB و یک پورت خروجی USB 2.0 است که می توانید همزمان با گوشی پاوربانک را شارژ کنید.

مدل شیائومی WPB15ZM ظرفیت 10000

یکی از ویژگی های اصلی این مدل داشتن دو نوع شارژ بی سیم و سیمی است که در مورد ابعاد آن می توان گفت 9.147 x 6.70 x 6.16 میلی متر است.

وزن آن 230 گرم است که حمل آن را برای کاربران بسیار راحت کرده است.بدنه این مدل از پلاستیک ABS ساخته شده است.

یکی دیگر از مزایای این مدل پشتیبانی از نور پورت است که با استفاده از آن می توانید گوشی های برند اپل را به راحتی شارژ کنید.

موارد ذکر شده بخشی از پاوربانک های تولید شده توسط شیائومی در زمینه لوازم جانبی دیجیتال بود.

اگر به این ابزار دیجیتالی نیاز دارید، بهتر است نمونه های اصلی و باکیفیت را از فروشگاه های معتبری مانند Maylanders تهیه کنید تا مطمئن شوید که به خوبی کار می کند.

به خاطر داشته باشید که تشخیص مدل های اصلی از تقلبی یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا