اخبار فناوری

ردمی K70 Pro با تراشه پرچمدار مدیاتک در میان داده های گیک بنچ مشاهده شد

انتظار می‌رود که ردمی، این برند زیرمجموعه شیائومی، از گوشی های سری K70 در اواخر سال جاری میلادی رونمایی کند. این مجموعه تلفن های هوشمند جانشین سری Redmi K60 خواهند شد. از ماه گذشته میلادی، شایعاتی درباره سری ردمی کی ۷۰ منتشر شده است. در حال حاضر نیز، ردمی K70 Pro در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

ردمی K70 Pro با ۱۶ گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

ردمی K70 Pro با شماره مدل 23113RKC6C در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است. این همان شماره مدلی است که در ماه ژوئن به همراه دو دستگاه دیگر از سری K70 در پایگاه داده IMEI دیده شده بود. بنچمارک مذکور نشان می‌دهد که Redmi K70 Pro دارای تراشه ای با چهار هسته ۲ گیگاهرتزی، سه هسته ۳ گیگاهرتزی و یک هسته قدرتمند با حداکثر فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز است. این مشخصات، مربوط به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس هستند. نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم ردمی کی ۷۰ پرو در بنچمارک Geekbench حاضر شده است. این بنچمارک نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار است.

داده های گیک بنچ

این گوشی هوشمند آینده ردمی در تست های تک هسته ای و چند هسته ای گیک بنچ، به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۱۸۸۲ و ۴۵۳۶ شده است. متاسفانه لیست این بنچمارک، جزئیات بیشتری را درباره Redmi K70 Pro فاش نمی‌کند. پیش از اما افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته بود. به گفته وی، این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. داده های گیک بنچ اما چیز دیگری را به ما نشان می‌دهد. گفته شده که Redmi K70 Pro از یک باتری ۵,۱۲۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش فلت با رزولوشن 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شود.

شماره مدل سری Redmi K70 یا همان Poco F6 برای بازار جهانی، رصد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ردمی چیست؟ ردمی به سراغ تراشه پرچمدار مدیاتک خواهد رفت یا از تراشه پرچمدار کوالکام استفاده می‌کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/26/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-k70-pro-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا