اخبار فناوری

نسخه آمریکایی Xperia 5 V سونی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در Geekbench مشاهده شد

سونی اعلام کرده که گوشی هوشمند Xperia 5 V در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور ماه) و در ژاپن معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه در بازار های خارج از ژاپن نیز عرضه شود. هم اکنون، نسخه آمریکایی سونی Xperia 5 V در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. بنچمارک مذکور، برخی از مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را فاش می‌کند.

سونی Xperia 5 V در بازار های خارج از ژاپن نیز عرضه می‌شود

بر اساس داده های منتشر شده از سوی بنچمارک Geekbench، نسخه آمریکایی سونی Xperia 5 V از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با کلاک پایه ۲.۰۲ گیگاهرتز و حداکثر فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز برخوردار است. نسخه حاضر شده در گیک بنچ، دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است. هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند آینده سونی به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود. این دستگاه در تست های تک هسته ای و چند هسته ای گیک بنچ به ترتیب امتیازات ۱۳۵۳ و ۴۵۵۶ را به دست آورده است.

داده های گیک بنچ

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، چندی پیش، تیزر سونی Xperia 5 V به بیرون درز کرد. ویدئو مذکور، برخی از جزئیات این تلفن هوشمند را به ما نشان می‌دهد. برای مثال، هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه طراحی جعبه ای شکلی داشته و ماژول دوربین آن، کپسولی شکل خواهد بود. دو دوربین در قاب پشتی این گوشی با لنزهای زایس و پوشش T* دیده می‌شود. انتظار می‌رود که نسل پنجم سونی اکسپریا ۵ دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا و سنسور اثر انگشت باشد. گفته می‌شود که سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند بر روی فریم کناری قرار خواهد گرفت. بر اساس داده های گواهینامه 3C، می‌دانیم که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه دارای نسخه ۱۶ گیگابایت رم نیز خواهد بود‌. جزئیات بیشتر این تلفن هوشمند در رویداد معرفی (یکم سپتامبر) مشخص می‌شود.

سونی Xperia 5 V به‌طور کامل در یک ویدیو تبلیغاتی فاش شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سونی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/27/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C-xperia-5-v-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا