اخبار فناوری

کیبورد OnePlus 81 Pro رسما معرفی شد

رویداد جدید OnePlus محصولات متنوعی را در بازار جهانی عرضه کرد. OnePlus 11R بستن وان پلاس 11 و البته اولین تبلت OnePlus تبلت وان پلاس مدتی است که اخبار مربوط به کیبورد وان پلاس را می خوانیم و اکنون این محصول به صورت رسمی معرفی شده است. صفحه کلید 81 Pro One Plus با طراحی مکانیکی خاص و رنگ آمیزی خاص عرضه می شود.

صفحه کلید 81 Pro One Plus

محصول با نام OnePlus با صفحه کلید 81 Pro معرفی اولین دستگاه این برند عملکرد OnePlus شرق. این برند یک «پلتفرم هم‌آفرینی» جدید است که در این مورد، OnePlus را با سازنده کیبورد محبوب Keychron جفت می‌کند.

صفحه کلید OnePlus With 81 Pro بسیار شبیه به کیبورد مکانیکی Keychron Q1 Pro است. حدس زدید، نام آن از 81 کلید و یک طرح آمریکایی گرفته شده است. یک پنل داخلی RGB وجود دارد، در حالی که بدنه آلومینیومی CNC است.

این صفحه کلید دارای بلوتوث 5.1 است، اما می توان آن را از طریق پورت USB-C نیز متصل کرد. یک باتری 4000 میلی آمپری در داخل آن وجود دارد که تا 100 ساعت یا حدود 4 روز با RGB در کمترین سطح روشنایی دوام می آورد.

این کیبورد دارای دو نوع سوئیچ می باشد. مدل پانچیر ​​”Winter Bonfire” و مدل خطی “Summer Breeze”. درب کلیدهای “Winter Bonfire” از پلاستیک PBT ساخته شده اند، در حالی که در کلیدهای “Summer Breeze” از چیزی استفاده می شود که OnePlus آن را “marble-mallow” می نامد.

این صفحه‌کلید OnePlus طرحی شبیه به لپ‌تاپ دارد و صفحه‌کلید اعداد ندارد. کلیدها قابل تعویض هستند و می توانید کلیدها را بدون نیاز به لحیم کاری تعویض کنید.

چیزی که صفحه‌کلید OnePlus 81 Pro را منحصربه‌فرد می‌کند، یک کلید کشویی برای حالت بی‌صدا و عادی در پشت و یک کلید چرخشی است که می‌توان آن را برای فعال کردن ویژگی‌های مختلف سفارشی کرد.

علاوه بر این، می توان از پایه آن به گونه ای استفاده کرد که صفحه کلید بتواند به صورت عمودی بایستد و فضای بسیار کمتری روی میز اشغال کند.

کیبورد OnePlus تا 2 ماه دیگر به فروش می رسد. OnePlus هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است، اما یک کیبورد مشابه ۱۹۹ دلار قیمت دارد.

نظر شما در مورد این صفحه کلید OnePlus چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا