اخبار فناوری

تبلت OnePlus Pad با تراشه Dimensity 9000 و صفحه نمایش 144 هرتزی معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، OnePlus در رویداد امروز خود و در کنار گوشی های هوشمند وان پلاس 11 و 11R، او همچنین از تبلت OnePlus Pad رونمایی کرد. این محصول طراحی جالب و متمایز دارد. و غیرممکن است که آن را با یک تبلت از مارک های دیگر اشتباه بگیرید. با مایفون مگ بیایید نگاهی به مشخصات OnePlus Pad بیندازیم.

OnePlus Pad از صفحه نمایش 144 هرتزی استفاده می کند

تبلت OnePlus Pad در قسمت محصولات پریمیوم قرار گرفته است. این دستگاه به لطف یک تراشه قدرتمند قدرت پردازشی مورد نیاز خود را دارد Mediatek Dimension 9000 فراهم کند. وان پلاس 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی (نوع UFS 3.1) برای این محصول در نظر گرفته است. با نگاهی به OnePlus Pad، متوجه صفحه نمایش 11.61 اینچی با نسبت تصویر غیرعادی 7:5 خواهید شد. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD و دارای رزولوشن 2800 در 2000 پیکسل است. کاربران با خرید این تبلت از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 144 هرتز لذت خواهند برد.

تبلت وان پلاس

صفحه نمایش تبلت OnePlus توانایی تولید حداکثر روشنایی 500 نیت را دارد و نسبت کنتراست 1400:1 را ارائه می دهد. OnePlus حاشیه ها را به حداکثر کاهش داده است و نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 88 درصد است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دوربین سلفی تبلت OnePlus Pad نیز دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلم برداری 1080p را دارد. OnePlus Pad دارای چهار بلندگو (با Dolby Atmos) است. نمایشگر این محصول از Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند.

تبلت OnePlus با صفحه کلید

یک باتری 9510 میلی آمپر ساعتی در داخل این تبلت قرار داده شده است. OnePlus Pad با این باتری پرظرفیت می تواند 14.5 ساعت به پخش ویدیو ادامه دهد و یک ماه در حالت آماده به کار بماند. باتری OnePlus Pad توسط یک شارژر 67 واتی SuperVOOC شارژ می شود. مانند GSM Arena این تبلت در 80 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. OnePlus Pad در رنگ سبز (شبیه به OnePlus 11) موجود است. پنل پشتی این محصول آلومینیومی بوده و با ماشینکاری CNC می باشد. با این تبلت می‌توانید صفحه‌کلید مغناطیسی وان‌پلاس، کیف فولیو و قلم وان‌پلاس را نیز دریافت کنید.

OnePlus 11R با صفحه نمایش خمیده و نسل اول تراشه Snapdragon 8+ معرفی شد

هنوز اطلاعاتی از قیمت این تبلت منتشر نشده است.

پیش فروش وان پلاس پد از ماه آوریل در اروپا، هند و آمریکای شمالی آغاز می شود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از قیمت این دستگاه در دست نیست.

نظر شما در مورد تبلت OnePlus Pad چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا